Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, May 15, 2009

Falling into you again Zombie!

Πριν λίγες μέρες, ο Leviathan μου έστειλε μια μουσική πρόσκληση από το blog του για τα 5 πιο αγαπημένα μας ξένα τραγούδια. Φυσικά και δέχτηκα με χαρά και σας τα παρουσιάζω. Feel free να κάνετε κι εσείς το ίδιο, θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή! (Espressionist ετοιμάσου!)

#5 Army of Lovers "Sexual revolution": Ένα κομμάτι που το βάζω σε κάθε party και δε λείπει σχεδόν ποτέ από το mp3 μου. Είναι fun, χαβαλές, τρελαμένο, χορευτικότατο και "ξεχειλίζει" από θετική ενέργεια. Μου θυμίζει τους φίλους μου, τα καλοκαίρια, τους χορούς μας, τα παρτυ μας και ευχάριστες καταστάσεις.
#4 Garbage "#1 Crush": Ωμό, πρωτόγονο, ερωτικό, παθιασμένο, άρρωστο, δυνατό, διεστραμμένο, όπως ακριβώς είναι η αγάπη κι ο έρωτας πολλές φορές. Το άκουσα πρώτη φορά στο soundtrack της ταινίας "Romeo+Juliet" κι έμεινε τατουάζ στην καρδιά μου. 
#3Archive "Again": Αυτό το κομμάτι από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, αρχικά στην 16λεπτη original version του και μετά στο edit, μου προκαλεί έντονα συναισθήματα, μια ένταση κι έναν "άγριο" ερωτισμό, μέχρι να έρθει η κάθαρση στις τελευταίες του νότες. Το video είναι αντάξιο της μεγαλειότητας του κομματιού αυτού, που το θεωρώ από τα πιο όμορφα love songs που έχουν γραφτεί!
#2 The Cranberries "Zombie": Από τους μεγαλύτερους rock ύμνους όλων των εποχών για μένα και ο λόγος που ήθελα να μάθω μπάσο, άλλο αν τελικά δεν το κυνήγησα. Μου βγάζει τον επαναστατικό μου εαυτό, τον εαυτό που θέλει να τα "σπάσει" όλα. Συν ότι οι Cranberries και η Dolores είναι μεγάλες αδυναμίες εδώ και 15 χρόνια!
#1 Celine Dion "Falling into you": Γιατί εκτός του ότι είναι από τις αγαπημένες μου γυναικείες φωνές και την λατρεύω, το θεωρώ από τα πιο ερωτικά, μαγικά και σαγηνευτικά κομμάτια, και μου θυμίζει έντονα την αγαπημένη μου εποχή το φθινόπωρο. Αν το ακούω και βουρκώνω, δύσκολα τα πράγματα γιατι ξέρω ότι είμαι in love:-)

No comments:

Post a Comment