Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Wednesday, September 10, 2008

Ο Τζόνυ και το Τζίνι!

Μετά από πρόσκληση του αγαπητού BOSKO (thanx, it was fun!), κι έπειτα από ένα 3ήμερο τελευταίων καλοκαιρινών διακοπών στο Αγκίστρι, επιτέλους αξιώθηκα να στρώσω κώλο και να παίξω στο παιχνίδι με τις 3 ευχές! Στο παιχνίδι αυτό πρέπει να κάνω 3 ευχές: 1 για μένα, 1 για τους φίλους μου και 1 για τους εχθρούς μου. Για να γλιτώσω τα γαμοσταυρίδια δεν προσκαλώ κάποιον συγκεκριμένα, αλλά όποιος θέλει μπορεί να πάρει μέρος και να παίξει ελεύθερα!

Here we go:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ: Όταν φτάσω στο τέλος του ταξιδιού μου στον πλανήτη αυτό (πριν πάω σε κάποιον άλλο:-)), και κάνοντας αναδρομή στη ζωή μου, να νιώσω "γεμάτος" και "χορτάτος".
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ: Να έρθουν στον ίδιο πλανήτη που θα πάω όταν "αποχωρήσω" από τα εγκόσμια.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ: Να πάνε να γαμηθούν (μεταφορικά και κυριολεκτικα:-)), ασχολούμε μόνο με όσους αξίζουν.

PS: Αρχικά είχα σκοπό σαν ευχή για μένα να πω να έρθει επιτέλους στην Ελλάδα για συναυλία η Celine Dion, αλλά ήθελα να γλιτώσω τις ντομάτες, εξάλλου δεν είναι η εποχή τους και με τις ενέσεις είναι ολόκληρα γαιδούρια:-)

CELINE DION "Immortality"

No comments:

Post a Comment