Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Wednesday, December 17, 2008

Zou bi du bi du

Έπειτα από πρόσκληση του uberbastard, στο παιχνίδι που ξεκίνησε ο mahler, στην οποία βρίσκουμε ένα πρόσωπο και του κάνουμε μια αφιέρωση, νά'μαι κι εγώ! Θέλω ν'αφιερώσω στον φίλο μου τον Πέτρο το παρακάτω τραγούδι που μας αρέσει ΤΡΕΛΑ, και μου τον θυμίζει κάθε φορά που το ακούω:

Lara Fabian "Adagio"


Οι λόγοι που διάλεξα τον Πετράκο (ή αλλιώς Ζούμπι-Ντου όπως τον φωνάζω) είναι οι εξής:

  • Τον νιώθω σαν τον μεγάλο μου αδερφό
  • Είναι δίπλα μου όταν τον χρειάζομαι, κι εγώ όταν με χρειάζεται
  • Έχουμε μοιραστεί καλές και κακές στιγμές και τις έχουμε ξεπεράσει ο ένας με τη βοήθεια του άλλου
  • Είναι έξυπνος, αστείος, διορατικός και τον θαυμάζω για πολλά πράγματα
  • Είναι η υπέρτατη θεότητα! Show από μόνος του:-)

Η πρόσκληση είναι ανοιχτή για όλους για να συνεχιστεί το παιχνίδι! Μην βαριέσαι να γράφεις εσύ που διαβάζεις το post αυτό, ξεκίνα τη δική σου αφιέρωση:-) Καλά, φάε το μελομακάρονο πρώτα, και μετά στρώσου στη δουλειά:-)

No comments:

Post a Comment