Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, June 6, 2008

Αναμνήσεις...

Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει σήμερα, αλλά είμαι τόσο moody που άρχισα να ξεσκονίζω τη δισκοθήκη μου, έβγαλα όλα τα αγαπημένα μου αλμπουμ, τα ακούμπησα κάτω στην μοκέτα του δωματίου μου, και σαν μικρό παιδάκι τα άνοιγα να δω τα booklet κι άκουγα τα αγαπημένα μου κομμάτια. Μου ήρθαν πολλά πράγματα στο μυαλό, πολλοί άνθρωποι που ήρθαν κι έφυγαν από τη ζωή μου, καταστάσεις, ιστορίες, ένα τεράστιο ψηφιδωτό από απλές και πολύπλοκες σκέψεις. Δεν ξέρω γιατί αλλά ένιωσα τελικά τόσο όμορφα με όλα αυτά, που θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη στιγμή παραθέτοντας τα αγαπημένα μου album όλα αυτά τα χρόνια. Δεν χρειάζεται καν να τα σκεφτώ, μου έρχονται κατευθείαν σαν brainstorming!
(Είμαι σίγουρος ότι θα φάω κράξιμο για μερικές επιλογές αλλά δε με νοιάζει :-p)
Photobucket
ΞΕΝΑ ΑΛΜΠΟΥΜ

  1. CELINE DION "Falling into you"
  2. THE CRANBERRIES "Bury the hatchet"
  3. SARAH BRIGHTMAN "Eden"
  4. ARCHIVE "You all look the same to me"
  5. DAMIEN RICE "O"
  6. ARMY OF LOVERS "Glory, glamour and gold"
  7. ACE OF BASE "Happy nation"
  8. GLORIA ESTEFAN "Gloria!"
  9. LARA FABIAN "Pure"
  10. HEATHER NOVA "Siren"
  11. BERTINE ZETLITZ "Sweet injections"
  12. DAVID BOWIE "The rise and fall of Ziggy Stardust..."
  13. REM "Automatic for the people"
  14. PORTISHEAD "Dummy"
  15. ANTONY AND THE JOHNSONS "I'm a bird now"
  16. GOLDFRAPP "Felt mountain"
  17. OST "Fame"
  18. OST "Grease"
  19. BLONDIE "Parallel lines"
  20. BONNIE TYLER "Silhouette in red"
  21. TERRY HALL "Home"
  22. SUEDE "Dog man star"
  23. TORI AMOS "From the choirgirl hotel"
  24. GARBAGE "Garbage"
  25. COLDPLAY "A rush of blood to the head"
  26. KYLIE MINOGUE "Fever"
  27. MAGGIE REILLY "Echoes"
  28. BIC RUNGA "Drive"
  29. TINDERSTICKS "Curtains"
  30. WITHIN TEMPTATION "The silent force"

Photobucket

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΛΜΠΟΥΜ

  1. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ "Η επόμενη κίνηση"
  2. ΑΛΕΞΙΑ "Αλέξια"
  3. ΜΠΛΕ "Έλα να δεις"
  4. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ "Μόνο ένα φιλί"
  5. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ "Μένω εκτός"
  6. ΕΥΣΤΑΘΙΑ "Χωρίς εσένα, η ζωή θα είναι..."
  7. ΕΥΡΥΔΙΚΗ "Πόσο λίγο με ξέρεις"
  8. ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ "Κρυφό φιλί"
  9. ΜΑΝΤΩ "Πτήση για δύο"
  10. ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ "Όλα ή τίποτα"
  11. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ "Δικαίωμα"
  12. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ/ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΗΤΑ "Μετά"
  13. ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ/ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΕΛΤΑ "Το χρώμα της μέρας"
  14. ΠΑΣΧΑΛΗΣ "9 τρόποι αγάπης"
  15. ΚΩΣΤΑΣ ΛΕΙΒΑΔΑΣ "Κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα"
  16. ΝΑΜΑ "Ένα μακρύ ταξίδι"
  17. ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ "Υπάρχει λόγος"
  18. ΜΑΡΙΑΝΤΑ ΠΙΕΡΙΔΗ "Βάλε φαντασία"
  19. ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ "Κάθε τέλος κι αρχή"
  20. ΓΙΩΡΓΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ "Μην αλλάξεις ποτέ"

No comments:

Post a Comment