Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, November 27, 2009

The Fabulous Bouzoukerie Show!

Photobucket
Κι εκεί που πας στην Άννα για να δεις show, βλέπεις ξανά τα ίδια και τα ίδια!
Προσωπικά τα εφφέ, οι οθόνες, τα video του Καπουτζίδη που ήταν απλά οκ, εμένα δε μου λένε τίποτα αν η Άννα δεν ανταποκρίνεται σ'αυτά που περιμένω. Για show πήγα, σικ μπουζουκερί βγήκε!
Photobucket
Μόνο η έναρξη ήταν εντυπωσιακή, τα ντουέτα με τον Καρβέλα στην οθόνη, και το τέλος. Από κει και πέρα το χάος! Οι λουλουδούδες να ανεβαίνουν συνέχεια και να πετάνε λουλούδια, η Άννα να παίζει συνέχεια με τα τραπέζια και να μιλάει στα τραγούδια κατά τη διάρκεια τους, κάτι το οποίο μου την σπάει απίστευτα! Δεν είναι δυνατόν να λες το "Πράγματα" που είναι για χωρισμό ή το ερωτικότατο "Ένα σου λέω ένα" κι εσύ να χαζοπαίζεις με τα τραπέζια και να μιλάς. Που πήγε η ερμηνεύτρια Άννα?
Photobucket
Μπορεί να είναι κούκλα ακόμα, να την αγαπώ και να'χει ακόμα φωνάρα, αλλά τι να το κάνεις όταν δεν έχεις να δώσεις κάτι άλλο? Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην την ξαναδώ σε μαγαζί αν πραγματικά δεν έχει κάτι καινούριο να πει.
Photobucket
Ο Γιώργος Σαμπάνης ήταν απλά καλός, χωρίς όμως το πάθος και τη φωνή που είχα δει την προηγούμενη φορά που τον είχα παρακολουθήσει μόνο του σε club, αλλά με την ίδια ενέργεια που σε ξεσηκώνει!
Photobucket
Και πάμε στους ΜΠΛΕ και την Τζώρτζια, που κατά γενική ομολογία ήταν θεά! Όλοι είχαν να πούνε μόνο καλά λόγια και σίγουρα έκλεψε την παράσταση από την Άννα κι απ'όλους. Όσες φορές και να την δω live, που τους Μπλε τους έχω δει πάνω από 15 φορές, δε μ'έχει απογοητεύσει ποτέ! Φωνάρα, απίστευτη σκηνική θεατρική παρουσία, και το μαγαζί να παραληρεί! Δεν είναι όμως τραγική εικόνα να τραγουδάει το "Κόντρα" και το "Πιάνω φωτιά" με την Άννα, και να της πετάνε γαρδένιες? Γέλασα πάρα πολύ! Μα τι καγκουριά πια αυτή με τα λουλούδια, ποτέ δεν το κατάλαβα πραγματικά! Να πετάς στον Χριστοδουλόπουλο ή στον Καρρά οκ, αλλά στην Τζώρτζια??? Kωμικοτραγικό :-)
Photobucket
Κι αφού μου είχαν πει ότι δεν έχει τις Πέμπτες λαικό πρόγραμμα, να'σου η Μαριώ σε μια καρέκλα με την Άννα! Εννοείται έγινα κι εγώ και η παρέα μου Λούης και την κάναμε με ελαφρά! Standard θα ξαναβγήκε μετά μόνη της για να πει παλιά κομμάτια, αλλά αν είναι να περιμένουμε μέχρι τις 4 να ακούσουμε τα καλά (που τους μισούς θα τους έχει δίωξει η Μαριώ) τότε δεν είναι καλή η διαμόρφωση του προγράμματος. Προσωπική άποψη καθαρά!
Photobucket
Πολύ κρίμα πάντως! Εκεί που πας όλο χαρά να δεις show, και κυρίως να είσαι με παρέα που δεν έχουν δει ποτέ την Άννα live και να βλέπουν όλο αυτό το μπουζουκοτσίρκο λογικό μετά να λένε κακίες και να μην την έχουν σε εκτίμηση. Και λέω κρίμα, γιατί η Άννα δεν το αξίζει αυτό! Απλά δεν ρισκάρει αρκετά και αναλώνεται στα ίδια και τα ίδια! Still loving her όμως ε??? Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα!
Photobucket
Εννοείται ότι υπήρχαν καλές στιγμές όπως η καταπληκτική έναρξη με το "Fabulous", τα ντουέτα με τον Καρβέλα, το disco μέρος με το "Kαλημέρα καινούρια μου αγάπη" και "Όσο έχω φωνή", το "Έχω τόσα να θυμάμαι", η ερμηνεία της στο "Δώδεκα" που ήταν τέλεια, το dance medley με "Αγάπη υπερβολική", "Κραυγή", "Είσαι", "Nylon" και φυσικά "Στην πυρά". Πέρασα τέλεια αλλά δεν ήταν η Άννα και το show που περίμενα.
Photobucket

No comments:

Post a Comment