Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Tuesday, November 6, 2007

Editorial

Και ναί!!! Είναι γεγονός! Κάνω την παρθενική μου εμφάνιση στον μαγικό κόσμο του blogging! Καταρχήν ένα μεγάλο thanx στον φίλο μου τον cineparmeno και τον Πάνο που μου μετέδωσαν το μικρόβιο για να κάνω blog! Όχι δεν χρειάστηκε να τους φιλήσω για να το κολλήσω, ευτυχώς:-)
Το blog αυτό έχει να κάνει με τη μεγάλη μου αγάπη και παντοτινή, όχι την ΙΟΝ αμυγδάλου, αλλά τη μουσική φυσικά! Ένα blog στο οποίο δεν υπάρχουν ντροπές ή μουσικά όρια, εξάλλου η μουσική έχει τόσο μεγάλη έκταση που δεν μπορείς να την κλείσεις σε ορισμένα μόνο μουσικά είδη.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Free your mind, feel free, enjoy και γράψτε ό,τι θέλετε, θα χαρώ πολύ να μπείτε στον χρωματιστό μουσικό μου κόσμο και να μοιραστούμε μαζί σκέψεις, απόψεις, συναισθήματα. Για αρχή ένα πολύ αγαπημένο κομμάτι αυτή την περίοδο, David Vendetta "Unidos Para La Musica" (Ενωμένοι για τη μουσική), ό,τι πρέπει για ένα δυναμικό ξεκίνημα:-)

No comments:

Post a Comment