Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, July 10, 2009

Φιλί στα πέλαγα με όνειρα της άμμου...

Πολλές φορές στη ζωή μας συμβαίνει να ακούμε κάποια κομμάτια, και να χτυπάνε κατευθείαν καρδιά, να κάνουν τις φλέβες να χτυπάνε γρηγορότερα, και να δημιουργούν πηγαδάκια δακρύων στα μάτια μας. Αυτή είναι και η μαγεία της μουσικής, ένα ατελείωτο γαιτανάκι συναισθημάτων.
Αφορμή του post αυτού, δύο κομμάτια τα οποία με έχουν "καταστρέψει" τους τελευταίους 6-7 μήνες, με την καλή έννοια πάντα:) Καλοκαιρινά, ερωτικά, μελαγχολικά, ταξιδιάρικα, ονειρικά.

AMMOS "Όνειρα της άμμου"
Ερμηνεία: ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Μουσική: Γιώργος Μπουσούνης
Album: "Άμμος" (2006)

Κάλεσέ με να΄ρθω
άγια μου ομορφιά
όνειρα να πλάθω
να ΄χεις συντροφιά
Έλα είμαι μόνη
θα΄χω ανοιχτά
κι όπως ξημερώνει
κράτα με σφιχτά

Μέσα από σένα
φτάνω στον Θεό
μάτια λατρεμένα
πες μου οτι θα΄σαι πάντα εδώ

Φίλα με στα χείλη
είμαστε παιδιά
και ψυχή και ύλη
είναι η καρδιά
Έλα έρωτά μου
δώσε μου φιλιά
όνειρα της άμμου
πέστε μου οτι θα΄μαστε αγκαλιά

Μέσα από σένα
φτάνω στον Θεό
μάτια λατρεμένα
πες μου οτι θα΄σαι πάντα εδώ
σ΄αγαπώ...
σ΄αγαπώ...
Photobucket

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ
"Φιλί στα πέλαγα"
Στίχοι: Μαρίνα Δημήτρουλα
Μουσική: Κώστας Κατωμέρης
Album: "Στείλε Σήμα" (2008)

Πώς να σου στείλω ένα φιλί
Τόσο μακριά μη κρυώσει
Να μη πνιγεί στα πέλαγα
Στα βράχια μη ματώσει

Αν θα το δώσω στα πουλιά
Δε ξέρω πώς θα φτάσει
Κι αν θα το πάρει ο άνεμος
Φοβάμαι μη το χάσει

Ίσως το δώσω στη σιωπή
Μια νύχτα με αγρύπνια
Να το τυλίξει απαλά
στου ονείρου σου τα δίχτυα

Κι όταν κρυφά μες στο όνειρο
αγγίξω το κορμί σου
θα σου χαρίσω το φιλί
και θα γενώ δική σου
Photobucket

No comments:

Post a Comment