Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->
Showing posts with label ΚραξTV. Show all posts
Showing posts with label ΚραξTV. Show all posts

Friday, June 3, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 6

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Κι ενώ οι Αγανακτισμένοι Έλληνες είναι στους δρόμους και διαδηλώνουν για τα σκληρά μέτρα που καλείται για μια αποτυχημένη φορά να λάβει η κυβέρνηση της χώρας μας, θα ήθελα κι εγώ να βγω στους δρόμους και να δηλώσω αγανακτισμένος! Αγανακτισμένος με τα όσα ακούω και βλέπω στα μουσικά δρώμενα της χώρας μας!


Με ανοιχτή επιστολή τους σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, εκφράζουν τη συμπαράστασή τους στους πολίτες που διαμαρτύρονται στο Σύνταγμα ο Γιάννης Κότσιρας και ο Σταμάτης Κραουνάκης. Στην επιστολή του, ο Σταμάτης Κραουνάκης αναφέρει: "Γεια σας! Είμαι μαζί με όλα μου τα παιδιά, 24 τον αριθμό. Είμαστε εκεί συνέχεια, ό,τι θέλετε, όπου νομίζετε". Μάλιστα, τους στέλνει το καινούριο του τραγούδι που ερμηνεύει με τον Δημήτρη Μητροπάνο και έχει τίτλο "Κατσαρόλα". Ωραία συμπαράσταση! Από το σπίτι… Εγώ ξέρεις σε πόσους συμπαραστέκομαι έτσι φίλε Σταμάτη μας…


Ύστερα από το πρώτο σοκ πάω κι εγώ ήσυχος ήσυχος να διαβάσω κανά κουτσομπολιό στις φυλλάδες και τι να δω!!!! Μαρινέλλα – Θεοδωρίδου ΜΑΖΙ! Και λέω, μην είναι η εκπομπή, του άλλοτε σοβαρού Λιάτσου στο Mega, που έκανε και κάποια νούμερα??? Αλλά μάταια ονειροπόλησα για δευτερόλεπτα! Είναι γεγονός… «η συνεργασία της χρονιάς» λένε κάποιοι, «η συνεργασία που όλοι περιμέναμε» λένε οι άλλοι….. μα ρε παιδιά, μόνο εμένα μου κακοφαίνεται αυτή η συνεργασία? Που κολλάει η Μαρινέλλα που έχει γίνει κλασική αξία με τη Θεοδωρίδου? Από το τεράστιο Παλλάς και τις μουσικές παραστάσεις, τι τα θες τα σκυλομάγαζα κούκλα μου? Αξίζει να ρίξεις το όνομά σου για τα χρήματα μιας σεζόν? Ή μήπως θες ο κόσμος να σου πει «μη γυρίσεις ξανά» που λέει στον Πάριο επειδή τον έφαγαν τα μπουζούκια? Βέβαια έχω κι ακόμα μια απορία… Νατάσα μου καλή, τα τραγούδια της ιέρειας Μαρινέλλας τα ξέρεις??? Γιατί καλό το studio live σου, όπου τραγούδησες κάποια κομμάτια της, αλλά εδώ μιλάμε για ιστορία…. Τελοσπάντων, μέχρι να δω αποτέλεσμα δεν μπορώ να τοποθετηθώ περεταίρω! Σίγουρα ήταν από τα πιο δυνατά χαρτιά αυτό που έπαιξε η Νατάσα αυτή τη σεζόν! Άντε να δούμε και τις υπόλοιπες….


Και πάνω που λέω να παρατήσω τις φυλλάδες να διαβάσω τίποτα σοβαρό, να σου και η Δέσποινα Βανδή στο Μικρό Παλλάς σε σκηνοθεσία Ρήγα-Αποστόλου! Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα συνυπάρξει ο κορεσμένος πλέον Φοίβος με το δίδυμο των επιτυχιών αλλά Ok…. Πιστεύω το αποτέλεσμα θα είναι καλό, αν υπογράψουν τελικά! Βέβαια αν ισχύει το ότι θα είναι μαζί της ο Γεωργούλης, απλά θα ήθελα να δηλώσω το ΑΙΣΧΟΣ φωναχτά καθώς δεν θα προσφέρει τίποτα το ελάχιστο ταλέντο του τίποτα…. Εξάλλου εκτός του «Είσαι το ταίρι μου» δεν έκανε και τίποτα εκτός από το να φύγει για America με την πλούσια γενειάδα του…. Κι ο Αη Βασίλης το κάνει κάθε χρόνο! Δεν τον προσφωνούμε «ηθοποιό» όμως…..


Και για να το ελαφρύνω λίγο πριν το κλείσιμο…. Ποια μεγάλη λαϊκή αοιδός είπε τα ακόλουθα: «Εγώ είμαι ελεύθερη. Ας ελευθερωθεί και ο κύριος από εκεί που είναι, και μιλάμε»! Μα ποια άλλη βέβαια???? H Lady Angela για τον κύριο Στηβ Κακέτση! Βεβαίως… τώρα είναι αυτό επανασύνδεση? Ξέμεινε πάλι από λεφτά? Τι να σας πω! Όπως και να'χει λίγο με ενδιαφέρει….

Καλή εβδομάδα να έχουμε φίλοι μου και καλό μήνα!!! A votre….

Tuesday, May 24, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 5

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Κι ενώ το καταπληκτικό «Νησί» έφτασε στο τέλος του μετά από ένα συγκλονιστικό επεισόδιο, η εβδομάδα που πέρασε δε μου προσέφερε πολύ υλικό για σχολιασμό, γι’αυτό και αποφάσισα να ασχοληθώ με δυο θέματα της «μόνιμης» επικαιρότητας!


ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ…. Μα τι φωνή, τι gentleman… με τις σπουδές του, τις διάσημες σχέσεις του, το χαμηλό του προφίλ! Οk? Την παίρνω τη θέση του πληρωμένου δημοσιογράφου σε περιοδικό??? Back to reality….
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ….. η μάστιγα της τελευταίας δεκαετίας… Μια αρκετά καλή φωνή, με ταυτότητα και ταλέντο! Πόσο πολύ κορεσμένη ωστόσο? Γιατί οι καλλιτέχνες στην Ελλάδα δεν ξέρουν τι θα πει «διάλειμμα»? Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να βγάζουν δίσκο και δη Live για να μένουν στην επικαιρότητα? Και μόλις δεν έχουν κάτι να μας πουν μουσικά…. να σου και η Ζετα…. Ρε παλικάρι μου! Σου’πε κανείς ότι με νοιάζει ποια (!!!) έχεις στο κρεβάτι σου? Μίλα εκεί με τα τραγούδια σου, μιας και θέλεις να λέγεσαι με το ζόρι έντεχνος και άσε τα πολλά πολλά με τα media
Ειλικρινά σου αρέσει αυτό που γίνεται? Δε θα προτιμούσες καλύτερα τον εαυτό σου σε μια εποχή «Κρυφό φιλί», «Παράξενη Σκηνή», κτλ? Νέος, ταλαντούχος γιατί και «μαιντανός»??? Τελοσπάντων, ελπίζω να μη σε δούμε και σένα με άνοιγμα στο εμπορικό μετά το τέλος της σχέσης σου με τη Ζέτα…


Για τη συνέχεια, θα ήθελα να κάνω μια αναφορά στον τεράστιο και επίσης κορεσμένο πια ΦΟΙΒΟ… αυτό που λατρεύω σε αυτόν τον τύπο είναι το πραγματικά χαμηλό του προφίλ. Τόσα χρόνια επιτυχίας, μεγάλης ή μικρής, δεν τον είδαμε ποτέ να δίνει έστω μια συνέντευξη! Και ας του έχουν σούρει τόσα! Βέβαια, για μένα πέφτει και αυτός στο λάθος του «δεν κάνω διάλειμμα» με αποτέλεσμα να έχει πέσει η τεράστια επιτυχία του και να φτιάχνει τραγούδια που είτε μοιάζουν σε άλλα δικά του είτε σε άλλα ξένα! Βέβαια ok, δεν έχει περάσει και λίγα! Τόσα χρόνια μέχρι να πάει στη Heaven έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και μόνο η συνεργασία του με την Καίτη Γαρμπή ήταν αυτή που έμεινε σταθερή σε ποιότητα και αποτέλεσμα! Όλες οι υπόλοιπες ήταν «της μιας φοράς» επειδή ήταν μια κινητή μηχανή παραγωγής τραγουδιών! Γι’αυτό κι αυτός την έκανε με τη Δέσποινα Βανδή για Heaven όπου έζησε μεγάλες και μικρές στιγμές…. Δεν ξέρω αν πρέπει να τον κράξω τόσο, απλά πιστεύω ότι με τις δυσκολίες που περνά το ελληνικό τραγούδι σήμερα, θα μπορούσε να το χειριστεί εντελώς διαφορετικά για να μπορέσουν να πουν τραγούδια του και άλλοι μεγάλοι, όπως καλλιτέχνες και όχι μπουζουκοτραγουδιστές….























Για το τέλος δε θα μπορούσα φυσικά να αφήσω ασχολίαστες δηλώσεις μεγάλων καλλιτεχνών…. «Θα παίξω σε μία αγγλική ταινία, η οποία θα διαγωνιστεί και σε διεθνές φεστιβάλ όπου θα υποδυθώ τον Άγγλο φωτογράφο». Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, περιμένει με αγωνία να ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ταινίας, που θα πραγματοποιηθούν σε λίγο καιρό στην Ελλάδα! Ναι…. Ok… Φαίνεται φίλε μου δε σου’φτασε το κράξιμό μου τις προάλλες… πας για φρέσκα…. ΑΙΣΧΟΣ!

Ραντεβού την άλλη βδομάδα…. A votre!

Tuesday, May 17, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 4

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Εβδομάδα Eurovision η εβδομάδα που πέρασε και δεν έχω παρά να αναφερθώ και εγώ σε αυτή!

Πριν ξεκινήσω το στόλισμα θα’θελα να αναφερθώ στην ελληνική παρουσία στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό που ήταν αξιοπρεπέστατη και πάρα πολύ καλή! Να πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν το περίμενα! Μπράβο Λούκα, Μπράβο Stereo Mike. Τρομερή σαφώς και η σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου!
Στα πολύ θετικά της ελληνικής εκπροσώπησης και ο σχολιασμός της Μαρίας Κοζάκου για λογαριασμό της ΕΡΤ. Πόσες ατάκες, πόσος σαρκασμός, τι χιουμορ! Έγινα ήδη fan της….

Να επιστρέψουμε όμως στο Κραξ καθώς ήδη αρρωσταίνω από την τόση καλοσύνη! Μα να κερδίσει το Αζερμπαϊτζάν ρε παιδιά? «Running Scared» θα’πρεπε να’ναι ο τίτλος της ανακοίνωσης του αποτελέσματος και όχι του τραγουδιού! Ήταν σαν να’βλεπα τη Φωτεινή Ράλλη, την κυρία «Όλα τελειώσαν» με το μπαλέτο της! Καλά ο παρτενέρ ανεκδιήγητος!  Τώρα Ο/Η ε ας μην δεσμευτούμε κιόλας…. Αλλά κι αυτή… Πήγαν να της πάρουν δηλώσεις και ξεκίνησε να μιλάει ο κοντοκουρεμένος. Βουτάει κι αυτή το μικρόφωνο από τη δημοσιογράφο και μιλούσε μόνη της! Αίσχος το απόλυτον!

Τα άλλα με τις βαθμολογίες τα’δατε? Βάλαμε 12 βαθμούς στη Γαλλία, ε ας μην το σχολιάσω αυτό το κομμάτι, κι εκείνη τίποτα! Αφού έχουμε τόσους Γάλλους, μήπως να πάω κι εγώ για το Sorbone ωρε παιδιά????

Αρκετά με τον ευρωδιαγωνισμό όμως… Ας πάμε στην ευρωκρίση τον ελλήνων καλλιτεχνών! «Μαύρη» λίστα με 29 γνωστούς καλλιτέχνες που χρωστούν περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ στο Δημόσιο βρίσκεται στα χέρια του ΣΔΟΕ! Μεταξύ των ονομάτων που αναφέρονται είναι: Άντζελα Δημητρίου, Αγγελική Ηλιάδη, Γιώργος Τσαλίκης, Κώστας Καραφώτης και Σταμάτης Κόκοτας. Κατά την λίστα με τα «λαμπερά» φέσια, η Αγγελική Ηλιάδη έχει τα πρωτεία στα χρέη με 246.047,65 ευρώ, ενώ ακολουθεί η Άντζελα Δημητρίου με 240.163 ευρώ περίπου. Αλλά αυτό Ok… και να μην το ξέραμε το μάθαμε…. Αυτό που έδεσε το γλυκό όμως ήτο η δήλωση του Γιώργου-ΣΕ ΣΕ-Τσαλίκη! «Δουλεύω πάρα πολύ σκληρά (με απίστευτο κέφι) για την οικογένεια μου, εμένα, και για να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι σ’ένα καταχρεωμένο κράτος όπως κάνει το 95% των Eλλήνων. Τουλάχιστον, εγώ ιδρώνω τη φανέλα προσπαθώντας να είμαι σωστός και να τα καταφέρω»…. Τάδε έφη Γιώργος Τσαλίκης μέσω twitter! Αχ βρε Γιωργάκη, θύμησέ μου βρε αγόρι μου την τελευταία σου επιτυχία! Γιατί έχω μείνει στο «Θα μείνει μεταξύ μας» που τραγούδαγες κάποτε με την Καίτη Γαρμπή!

Και για το τέλος σας έχω έξοδο… Ξεκίνησε ο Πανούλης ο Κιάμος στο Posidonio και για ακόμη μια φορά, παρά το ότι απορώ πως πάει καλά, σκίζει! Και σαν να μην έφτανε αυτό, τον επισκέπτονται και «ιερά» τέρατα της μουσικής! Καλά βρε Βασιλάκη Παπακωνσταντίνου! Τι τον ήθελες τον Κιάμο? Να δούμε το βαμμένο σου μαλλί? Πάλι….

Αυτά φίλοι μου….. A votre….
                                                                               

Wednesday, May 11, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 3

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Ακόμα μια εβδομάδα πέρασε κι είμαστε ξανά εδώ! Σκέφτηκα λοιπόν, με τι να ασχοληθώ πρώτα από όλα? Τόσο υλικό πάλι…. Δεν σας προλαβαίνω διάσημοι φίλοι μου!

Θα ξεκινήσω το άρθρο μου με μια πρόταση για έξοδο αυτή τη φορά… Πήγαμε και ακούσαμε το Διονύση Σχοινά… ναι ναι φαρμακόγλωσσοι! Δε θα φύγει για το εξωτερικό με την Καίτη! Εδώ θα μείνει! Είπε ο άνθρωπος να πει τα πολύ μελλοντικά του όνειρα και τον φάγατε. Που θα πάει και που θα πάει… Όπου θέλει! Λες κι αν ήθελε να φύγει θα’πρεπε να το δηλώσει πρώτα! Τον είδαμε το χειμώνα στο Dome στα βόρεια προάστια και από το Μάρτη και μετά στο Faces στη Γλυφάδα… Για κάντε μια βόλτα! Αξίζει!!






















Αφού όμως θέλετε να το ανοίξω πάλι, δεν έχω παρά να το κάνω! Επέστρεψε η Αλέξια…. Όχι η κόρη της Βέφας… η κυρία «τα κορίτσια ξενυχτάνε»…. Ναι, ναι, την είδε ποιοτικιά, εξαφανίστηκε, πήγε στο L.A. και επέστρεψε με έναν τριπλό δίσκο… γεμάτο «ψαγμένο» στυλ… Ο κόσμος σε ήθελε κοπελιά να τραγουδάς ποπάκια. Γι αυτό κι έγινες και γνωστή…. Ξαφνικά σου τέλειωσαν οι πίστες, τα μπουζουξίδικα και οι κοινές εμφανίσεις με τον Βασιλάκη τον Παϊτέρη στα πρωινάδικα… Και να πω ότι θες να τα κρύψεις? Το επίσημο fan club σου τα έχει στο youtube
Λοιπόν, λοιπόν…. Αυτό που με έφερε έξω από τα όρια μου είναι ο εξής στίχος σε ένα της ψαγμένο τραγούδι, ο οποίος λέει «Μακάρι να με γνώριζα τότε/ που με πίεζαν να πω τραγούδια που δεν μου άρεσαν και που μου λέγαν/ “αυτά που ξέρεις κι αγαπάς να τα ξεχάσεις! Στην Ελλάδα, αυτά ακούει ο κόσμος. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει”/ Ποτέ μου δεν τους πίστεψα!». Αν σε γνώριζες τότε θα χες μια ωραία θέση στον ΟΑΕΔ γλυκειά μου, όχι επιτυχίες…. Δε φτάνει που ήρθες εξ αλλοδαπής, σε πιέσανε για να κάνεις και επιτυχία! Ε κάτσε τώρα να τρως τα έτοιμα ….
Επειδή όμως δε θέλω να κλείσω με τόσο κακά λόγια για την αγαπημένη, απ’τα παλιά, Αλέξια, θα ήθελα να πω πως πάντα θα θυμάμαι την καταπληκτική φωνή της, τα ωραία ποπάκια της και το περίεργο μυαλό της που δεν την άφησε να γίνει είδωλο και τη δεκαετία του 90 και του 00…. Κρίμα….






















Και συνεχίζω στο ίδιο μήκος κύματος…. Δε μας έφτανε ο Τσαλίκης και «οι μόνιμοι» στο Caramela…. Θα πάνε και στα Αστέρια Γλυφάδας! Καλά, είναι δυνατόν? Ο χώρος που έχει φιλοξενήσει Γαρμπή, Βίσση και πολλούς άλλους τεράστιους καλλιτέχνες ξαφνικά θα πέσει τόσο χαμηλά???? Πως φαίνεται ότι η χώρα περνά κρίση ε….
















Αλήθεια, μιας που είπα κρίση, γιατί εκτός από την ένωση τραγουδιστών δε δημιουργείτε και μια λίστα ΑΝΕΡΓΩΝ τραγουδιστών? Θα ναι κάτι σαν φιλόπτωχο ταμείο! Θα βγάζουν πρόεδρο και το σημαντικότερο, αν ποτέ κάποιος από αυτούς τραγουδήσει κάπου θα χει έτοιμο κοινό! Μπορεί ναναι χαμένο κοινό γιατί δε θα χει να πληρώσει, αλλά μια χαρά θα γεμίσει ο χώρος….

Αυτά φίλοι μου… την άλλη εβδομάδα έχω κάτι πολύ δυνατό! Πιστεύω δε θα με αντέξει ο υπολογιστής μου πια….. a votre….

Tuesday, May 3, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 2

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Αγαπημένα μου παιδιά γεια σας και πάλι…. 
Είπα σαν παιδί κι εγώ να ανοίξω την tv…. Τι το'θελα? Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης θα τραγουδάει, λέει, με την Πάολα, τον Νίνο και τον καμμένο από τις ντεκαπάζ Νίκο Οικονομόπουλο στο "Θέα". Συγνώμη, αλλά στις πόσες αποτυχημένες προσπάθειες καταλαβαίνει κάποιος ότι δεν το χει??? Πήγε κι έπαιξε σε ένα σήριαλ. ΟΚ. Είδαμε το καλλίγραμμο κορμί του. Πήγε στο "Just the two of us". Σιγά να μην κέρδιζε! Πήγε υποψήφιος για την Εurovision…. Ούτε εκεί! Σταμάτα το κούκλα μου πια το άθλημα! Άντε σε κανα γυμναστήριο να πουλάς ότι είσαι και str8 εκει που σε παίρνει!

Και μιας που είπα Εurovision…. Τι οργάνωση κι αυτή η φετινή ε…. Αλλά… μας αποζημιώνει το αποτέλεσμα! Ένα κοντός, αξύριστος, καραφλός για στυλ με πάμπολλες μουσικές γνώσεις –τιτλοφορείται και καθηγητής πανεπιστημίου μη ξεχνάτε- που κάποτε άνοιγε τις καλοκαιρινές συναυλίες της μεγάλης Χαρούλας, κατά κόσμον Stereo Mike, μαζί με τον κύπριο τον Λούκα, μη με ρωτάτε επίθετο, δε μπορώ να θυμάμαι όλα τα ξαφνικά αστεράκια μιας σεζόν, νικητής talent show No 3546! Μα καλά είναι δυνατόν? Αυτός που θα λέει τα Αγγλικά, μπας και μας καταλάβουνε οι ξένοι, θα τα λέει μέσα από το στόμα του κι ο άλλος που δε θα καταλαβαίνουνε γρι θα τα ουρλιάζει! Ωραίο το κομμάτι, μ'άρεσε, αλλά θα στελνες ποτέ το «Δε λες κουβέντα» της Μπέλλου Εurovision? Πασέ…

….και συνεχίζω με τον αγαπημένο Σταμάτη Κραουνάκη που τα σπάει στη Αθηναϊδα με την πολύ ωραία του μουσική παράσταση «55»… Όλα καλά βρε Σταμάτη! Τους θάβεις όλους, σου φταίνε όλοι, πολιτικοί, τραγουδιστές, σύστημα! Μαζί σου! Γιατί όμως βρε αγόρι μου πριν 20 χρόνια η μουσική σου έγραφε ιστορία και τώρα ξαφνικά όχι? Η δικαιολογία σου είναι πως «πλεον η μουσική σου είναι για εσωτερική κατανάλωση»! Η δική μου πάλι είναι…. Κατέβα το καλαμάκι σου μπας και ξαναγράψεις μερικές σελίδες στη μουσική ιστορία γιατί σε χρειαζόμαστε!

Επειδή όμως το βάρυνα, θα θελα στο σημείο αυτό να το αλαφρύνω! Έλλη Κοκκίνου ή Κουνέλλη ή Βαρέλλη ή…. Πολλά! Τι την βρήκε κι αυτήν! Είπε να πάει στο Greek Idol 2 μπας και τη δει λίγο ο κόσμος, γιατί ο Φοίβος δε βλέπω να τους βγάζει δίσκο εκτός από promo στη Spicy! Πήγε εκεί, ένα ράκος! Άντεξε τις τόσες οντισιόν, την κρτάγανε σου λέει με βιταμίνες! Και νασου και η πρεμιέρα του show! Ξύπνια σαφώς! Είχε και μπουζούκια μετά με τον Βασίλη Καρρά! Πάει να φύγει… μια ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο, μια ένας καθρέφτης που έσπασε μόνος του! Πάλι καλά που γλίτωσε! Βρε Έλλη μου, δε μένεις σπίτι σου κορίτσι μου? Τόσα χρόνια Sony-Heaven-ξανά Sony-Spicy δεν κατάλαβες ότι οι αλλαγές δε σου κάνουν καλό? Και που να βρεις τώρα άλλον να κάνει πρόταση γάμου On air για να του πάρεις τη δόξα!!!

Αυτά φίλοι μου…. Ραντεβού την άλλη εβδομάδα! A votre…..

Tuesday, April 26, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 1

Γράφει ο Giorgio Xamenos

"I was born this way" μας λέει η Lady και αμέσως το μυαλό μου πάει…. Που αλλού? Στην Άντζελα Δημητρίου! Μα καλά αυτή παράτησε τα μικρόφωνα και άρχισε τις δηλώσεις? Πάλι??? «Με ενοχοποιούν για να ξεχαστεί η Κίνα!» Ποια Κίνα χρυσή μου! Άνοιξε καμιά τηλεόραση… αλλά βέβαια, όταν το μότο σου είναι «φωτιά στα Σαββατόβραδα» και επισκέπτεσαι τα μπουζούκια «μπας και ξεχάσουμε την Κίνα»… λογικό είναι!

Και μιας που είπα Σαββατόβραδα…. Έκλεισαν και οι νυχτερινές πίστες για φέτος. Τελευταία βραδιά και του Αντωνάκη του Ρέμου. Α! Δεν μπορώ να πω! Όλος ο καλός ο κόσμος… Μαρινέλλα, Θεοδωρίδου, lady Dimitriou, Κοντομηνάς, Λε – breathless – Πα!

Ε, δεν μπορώ, θα την ανοίξω την παρένθεση! Που κολλάει αγαπημένε Λευτεράκη το Breathless και το Cry Cry με τη δισκογραφία σου… Ο Πουνέντης σε έβαλε ή μόνος σου…. Σου βγάζω το καπέλο που το έκανες, αλλά ΑΙΣΧΟΣ! Λίγη τσίπα! Να ρθω να βασανιστώ στο μπουζοκομάγαζο ΝΑΙ, αλλά όχι και έτσι…. Αλήθεια αυτά τα ανοίγματα στον gay κόσμο κι αυτά από το κεφάλι σου τα έβγαλες? «Ναι, θα θελα, αλλά δεν έτυχε…» Αει μωρή….

Και συνεχίζω για τις πίστες…. Όλοι αυτοί πήγαν στο Diogenis Studio για να ακούσουν τον Αντωνάκη ή για να τους δει ο προστατευόμενός του κ.κ.Παπαθεοχάρης μήπως τους κλείσει του χρόνου! Βέβαια όλοι αυτοί είναι για κλείσιμο… στο Σινούρι!

Είπε και η Άννα να κλείσει μια φορά πιο νωρίς και την έφαγαν στα κανάλια. Πήγαινε στο ΟΑΚΑ και πήγαινε στο ΟΑΚΑ. Πολύ καλή δεν μπορώ να πω… αλλά διαφημίζει ο ερασιτέχνης ΠΑΟ, "πάρε το εισιτήριο και μην έρθεις"? Και δεν το’κανε βραδιά για το φαν κλαμπ της που χάλασε το βράδυ της?
Η πιο καλή απ’ όλους όμως, α θα το πω, είναι η Σαμπρίνα. Για πότε ανοίγει το μποζουξίδικο, για πότε είναι στην αφίσα και για πότε είναι σε άλλη αφίσα 500μ πιο κάτω, δεν το πιστεύεις. Συγγρού-Φιξ Παγκράτι-Κολιάτσου. Η απορία μου όμως είναι η εξής? Πληρώνεσαι για τα πάνω κάτω ή τζάμπα η ταλαιπώρια???

Θα θελα όμως εδώ να πω και για τη Θανάσα… ξέρετε την κυρία «Μη γυρίσεις ξανά». Άνοιγμα με τη Ρεμπούτσικα, το μάζεψε…. Άνοιγμα με τον Τριαντάφυλλο –παλιά- το μάζεψε…. Τώρα ΜΩΡΗ άνοιγμα με την Νάνα… Δεν την λυπάσαι? Τι σου φταίει το κορίτσι? Και πάνω απ’ όλα τι θα λέτε??? Αν με ρωτάς βέβαια θα ‘θελα πολύ να ξανακούσω το ντουέτο «Ναι» από Lady και Χαριτοδιπλωμένο! Εσύ νύφη κι αυτή γαμπρός…. Θα σπάσουν τα ταμεία! Αλλά ξέχασα…. Ψιλοποιοτικοφέρνεις!

Τελοσπάντων, επειδή είναι και η πρώτη μέρα και δε θέλω να μου βγει το όνομα θα σταματήσω φίλοι μου! 
Καλή μας αρχή, περιμένω τα καυστικά σας σχόλια και φυσικά……à votre……