Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Tuesday, May 17, 2011

ΚραξTV Επεισόδιο 4

Γράφει ο Giorgio Xamenos


Εβδομάδα Eurovision η εβδομάδα που πέρασε και δεν έχω παρά να αναφερθώ και εγώ σε αυτή!

Πριν ξεκινήσω το στόλισμα θα’θελα να αναφερθώ στην ελληνική παρουσία στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό που ήταν αξιοπρεπέστατη και πάρα πολύ καλή! Να πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν το περίμενα! Μπράβο Λούκα, Μπράβο Stereo Mike. Τρομερή σαφώς και η σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου!
Στα πολύ θετικά της ελληνικής εκπροσώπησης και ο σχολιασμός της Μαρίας Κοζάκου για λογαριασμό της ΕΡΤ. Πόσες ατάκες, πόσος σαρκασμός, τι χιουμορ! Έγινα ήδη fan της….

Να επιστρέψουμε όμως στο Κραξ καθώς ήδη αρρωσταίνω από την τόση καλοσύνη! Μα να κερδίσει το Αζερμπαϊτζάν ρε παιδιά? «Running Scared» θα’πρεπε να’ναι ο τίτλος της ανακοίνωσης του αποτελέσματος και όχι του τραγουδιού! Ήταν σαν να’βλεπα τη Φωτεινή Ράλλη, την κυρία «Όλα τελειώσαν» με το μπαλέτο της! Καλά ο παρτενέρ ανεκδιήγητος!  Τώρα Ο/Η ε ας μην δεσμευτούμε κιόλας…. Αλλά κι αυτή… Πήγαν να της πάρουν δηλώσεις και ξεκίνησε να μιλάει ο κοντοκουρεμένος. Βουτάει κι αυτή το μικρόφωνο από τη δημοσιογράφο και μιλούσε μόνη της! Αίσχος το απόλυτον!

Τα άλλα με τις βαθμολογίες τα’δατε? Βάλαμε 12 βαθμούς στη Γαλλία, ε ας μην το σχολιάσω αυτό το κομμάτι, κι εκείνη τίποτα! Αφού έχουμε τόσους Γάλλους, μήπως να πάω κι εγώ για το Sorbone ωρε παιδιά????

Αρκετά με τον ευρωδιαγωνισμό όμως… Ας πάμε στην ευρωκρίση τον ελλήνων καλλιτεχνών! «Μαύρη» λίστα με 29 γνωστούς καλλιτέχνες που χρωστούν περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ στο Δημόσιο βρίσκεται στα χέρια του ΣΔΟΕ! Μεταξύ των ονομάτων που αναφέρονται είναι: Άντζελα Δημητρίου, Αγγελική Ηλιάδη, Γιώργος Τσαλίκης, Κώστας Καραφώτης και Σταμάτης Κόκοτας. Κατά την λίστα με τα «λαμπερά» φέσια, η Αγγελική Ηλιάδη έχει τα πρωτεία στα χρέη με 246.047,65 ευρώ, ενώ ακολουθεί η Άντζελα Δημητρίου με 240.163 ευρώ περίπου. Αλλά αυτό Ok… και να μην το ξέραμε το μάθαμε…. Αυτό που έδεσε το γλυκό όμως ήτο η δήλωση του Γιώργου-ΣΕ ΣΕ-Τσαλίκη! «Δουλεύω πάρα πολύ σκληρά (με απίστευτο κέφι) για την οικογένεια μου, εμένα, και για να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι σ’ένα καταχρεωμένο κράτος όπως κάνει το 95% των Eλλήνων. Τουλάχιστον, εγώ ιδρώνω τη φανέλα προσπαθώντας να είμαι σωστός και να τα καταφέρω»…. Τάδε έφη Γιώργος Τσαλίκης μέσω twitter! Αχ βρε Γιωργάκη, θύμησέ μου βρε αγόρι μου την τελευταία σου επιτυχία! Γιατί έχω μείνει στο «Θα μείνει μεταξύ μας» που τραγούδαγες κάποτε με την Καίτη Γαρμπή!

Και για το τέλος σας έχω έξοδο… Ξεκίνησε ο Πανούλης ο Κιάμος στο Posidonio και για ακόμη μια φορά, παρά το ότι απορώ πως πάει καλά, σκίζει! Και σαν να μην έφτανε αυτό, τον επισκέπτονται και «ιερά» τέρατα της μουσικής! Καλά βρε Βασιλάκη Παπακωνσταντίνου! Τι τον ήθελες τον Κιάμο? Να δούμε το βαμμένο σου μαλλί? Πάλι….

Αυτά φίλοι μου….. A votre….
                                                                               

No comments:

Post a Comment