Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->
Showing posts with label Ελένη Πέτα. Show all posts
Showing posts with label Ελένη Πέτα. Show all posts

Friday, July 10, 2009

Φιλί στα πέλαγα με όνειρα της άμμου...

Πολλές φορές στη ζωή μας συμβαίνει να ακούμε κάποια κομμάτια, και να χτυπάνε κατευθείαν καρδιά, να κάνουν τις φλέβες να χτυπάνε γρηγορότερα, και να δημιουργούν πηγαδάκια δακρύων στα μάτια μας. Αυτή είναι και η μαγεία της μουσικής, ένα ατελείωτο γαιτανάκι συναισθημάτων.
Αφορμή του post αυτού, δύο κομμάτια τα οποία με έχουν "καταστρέψει" τους τελευταίους 6-7 μήνες, με την καλή έννοια πάντα:) Καλοκαιρινά, ερωτικά, μελαγχολικά, ταξιδιάρικα, ονειρικά.

AMMOS "Όνειρα της άμμου"
Ερμηνεία: ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
Στίχοι: Γιώργος Γκίνης
Μουσική: Γιώργος Μπουσούνης
Album: "Άμμος" (2006)

Κάλεσέ με να΄ρθω
άγια μου ομορφιά
όνειρα να πλάθω
να ΄χεις συντροφιά
Έλα είμαι μόνη
θα΄χω ανοιχτά
κι όπως ξημερώνει
κράτα με σφιχτά

Μέσα από σένα
φτάνω στον Θεό
μάτια λατρεμένα
πες μου οτι θα΄σαι πάντα εδώ

Φίλα με στα χείλη
είμαστε παιδιά
και ψυχή και ύλη
είναι η καρδιά
Έλα έρωτά μου
δώσε μου φιλιά
όνειρα της άμμου
πέστε μου οτι θα΄μαστε αγκαλιά

Μέσα από σένα
φτάνω στον Θεό
μάτια λατρεμένα
πες μου οτι θα΄σαι πάντα εδώ
σ΄αγαπώ...
σ΄αγαπώ...
Photobucket

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ
"Φιλί στα πέλαγα"
Στίχοι: Μαρίνα Δημήτρουλα
Μουσική: Κώστας Κατωμέρης
Album: "Στείλε Σήμα" (2008)

Πώς να σου στείλω ένα φιλί
Τόσο μακριά μη κρυώσει
Να μη πνιγεί στα πέλαγα
Στα βράχια μη ματώσει

Αν θα το δώσω στα πουλιά
Δε ξέρω πώς θα φτάσει
Κι αν θα το πάρει ο άνεμος
Φοβάμαι μη το χάσει

Ίσως το δώσω στη σιωπή
Μια νύχτα με αγρύπνια
Να το τυλίξει απαλά
στου ονείρου σου τα δίχτυα

Κι όταν κρυφά μες στο όνειρο
αγγίξω το κορμί σου
θα σου χαρίσω το φιλί
και θα γενώ δική σου
Photobucket

Thursday, January 1, 2009

The JANUARY'09 soundtrack!

Photobucket
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ εύχομαι σε όλους, με υγεία, ευτυχία, χαμόγελο, έμπνευση, δημιουργία και αγάπη. Το ξέρω ότι ακούγονται κλισέ και τα'χουμε φάει στη μάπα όλες αυτές τις ημέρες, αλλά είναι πολύ σημαντικά συστατικά! Νέο ξεκίνημα λοιπόν και νέα σελίδα, το 2009 να είναι γλυκό σαν φρέσκια σοκολάτα, ελπιδοφόρο σαν μωρό που μόλις έχει γεννηθεί και "ντυμένο" με τις πιο όμορφες μελωδίες!
Photobucket

BEST SONGS OF THE MONTH

*10 YEARS Cycle of life
*AGNES On and on
*ANTONY AND THE JOHNSONS Crazy in love (live)
*AQUALUNG Can’t get you out of my mind
*ARMIN VAN BUUREN feat. SHARON DEN ADEL In and out of love
*BRITNEY SPEARS Circus
*COLDPLAY Prospekt’s march
*COLDPLAY feat. KYLIE MINOGUE Lhuna
*DESAPARECIDOS vs WALTER MASTER J Ibiza
*DUFFY Stepping stone (Dom Navarra main mix)
*GRACE JONES Devil in my life
*HELLACOPTERS Darling darling
Photobucket
*LIZZY PARKS Take care
*LOLLY JANE BLUE Worms
*MARIO FRANGOULIS & LARA FABIAN All alone am I (live)
*NATALIA CLAVIER El arbol
*REAMONN It’s over now
*TAKE THAT Said it all
*ΑΜΜΟΣ Γλυκειά ζωή
*ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ Ρίσκο
*ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ Φιλί στα πέλαγα
*ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ feat. STEREO MIKE Πιάσε με 2008
*ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ Το τέλος μας δες
*ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ Σ’αγαπώ, σε μισώ
Photobucket
ALBUMS OF THE MONTH

*Antony and the Johnsons “THE CRYING LIGHT” (rock/dark cabaret) (8)
*Ελένη Πέτα “ΣΤΕΙΛΕ ΣΗΜΑ” (εναλλακτική pop) (8)
*Ελένη Τσαλιγοπούλου “ΣΑΝ ΨΕΜΑΤΑ: BEST OF” (έντεχνο) (8)
*Jill Tracy “THE BITTERSWEET CONSTRAIN” (alternative/acoustic) (8)
*Grace Jones “HURRICANE” (urban/trip-hop) (7.5)
*Sigur Ros “MED SUD I EYRUM VID SPILUM ENDALAUST” (experimental/rock) (7.5)
*Agnes “DANCE LOVE POP” (pop) (7.5)
*Καίτη Γαρμπή “ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΓΩ” (pop/λαικό) (7.5)
*Μελίνα Ασλανίδου “ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ” (έντεχνο) (7)
*Μαριάντα Πιερίδη “ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ” (pop/λαικό) (7)
*Patricia Kaas “KABARET” (vocal pop) (6.5)
*Darin “DARIN” (pop) (6)
*Martina Topley-Bird “THE BLUE GOD” (alternative/trip-hop) (6)
*Girls Aloud “OUT OF CONTROL” (pop) (6)
*Nickelback “DARK HORSE” (rock) (6)
*Νίκος Οικονομόπουλος “ΑΚΟΥΣΑ...” (λαικό) (4)
*Σάκης Ρουβάς “ΗΡΘΕΣ” (pop) (4)
Photobucket

LOW-5

*MTV GREECE: Είμαι περίεργος αν βλέπει κανείς αυτές τις απαράδεκτες Αμερικάνικες εκπομπές που βάζει! Μήπως να έβαζε περισσότερη μουσική γιατί είναι μουσικό κανάλι?
*ΗΡΩ-ΜΠΕΓΝΗΣ: Εμετικό δίδυμο στο νέο video clip της Ηρούς, να την κολλάει στον τοίχο ο Μπεγνής και να την φιλάει! Μια χαρτοσακούλα για να ξεράσω please!
*ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΓΙΑΛΑΣ: Στη λογική του Χατζηγιάννη που σκότωσε στα ελληνικά μαζί με τους Reamonn το “Tonight”, κάνει κι ο λεγε-με-rock Κοργιαλάς με τους Kwan στο “Tainted love”.
*EARTHA KITT: Η αγαπημένη τραγουδίστρια, ηθοποιός (έκανε την Catwoman στην τηλεοπτική σειρά “Μπάτμαν” στα sixties) , σταρ του καμπαρέ, με το διάσημο νιαούρισμα της σε μερικά κομμάτια, και με επιτυχίες όπως τα αξέχαστα “Where is my man”, “C’est si bon”, το original xmas song “Santa baby” που ερμήνευσε το 1953 (και διασκεύασαν πολλοί, μεταξύ άλλων η Kylie και η Madonna), “έφυγε” στα 81 της χρόνια την ημέρα των Χριστουγέννων, από καρκίνο.
*ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ-ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ: Σίγουρα τα χειρότερα εξώφυλλα από album που έχουμε δει, ειδικά του Σάκη!

Photobucket

Γουστάρω που...

*κυκλοφορεί επιτέλους το νέο DVD της KYLIE από την καταπληκτική Χ2008 Tour που είδαμε και live στην Αθήνα!
ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ (που δεν μου άρεσε ποτέ ιδιαίτερα, κι άρχισα να εκτιμώ τελευταία) κυκλοφόρησε τον καλύτερο δίσκο στην καριέρα της (“Στείλε σήμα”), από ανεξάρτητη εταιρεία κι από την τσέπη της, γιατί στην ελληνική δισκογραφία για να κάνει ένας καλλιτέχνης αυτό που πραγματικά θέλει, πρέπει να το κάνει μόνος του.
*το 2009 θα είναι μια καλή χρονιά για τους Ζυγούς :-), αν και να σας πω την αλήθεια, πέρα από την τύχη, πολλά πράγματα είναι στο χέρι μας, ανεξαρτήτως ζωδίου!

Photobucket