Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->
Showing posts with label Καίτη Γαρμπή. Show all posts
Showing posts with label Καίτη Γαρμπή. Show all posts

Wednesday, June 8, 2011

BugTV deluxe edition Michael Jackson, Queen, Beyonce, Christina Aguilera, Lady GaGa, Darren Hayes, Rihanna, Eminem, Sophie Ellis-Bextor, Far East Movement, Sara Bareilles, Καίτη Γαρμπή, OtherView feat. Mark Angelo

# Διαβάστε την απάντηση της Beyonce για το νέο της άλμπουμ "4" που διέρρευσε 2 βδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του. Η τραγουδίστρια ψύχραιμη λέει πως ενώ δεν θα ήθελε με αυτό τον τρόπο να παρουσιαστούν τα νέα της τραγούδια, είναι πολύ χαρούμενη από τη θετική ανταπόκριση που είχαν στους θαυμαστές της.
# Η Christina Aguilera μιλάει πρώτη φορά για το νέο της άλμπουμ. Σύμφωνα με την τραγουδίστρια, η οποία ετοιμάζει τη νέα της δουλειά παράλληλα με το talent show που είναι κριτής, το νέο άλμπουμ θα είναι πιο "εσωτερικό" και συναισθηματικό, και θα αφήσει τη δημιουργικότητά και τις ιδέες της να κυλήσουν φυσικά και αβίαστα. Δείτε την στο παρακάτω video στο οποίο εκτός από το νέο άλμπουμ μιλάει και για το The Voice!


# Παραμένουμε στο The Voice και στο απίστευτο medley στους Queen που έκαναν οι κριτές του talent show Christina Aguilera, Cee-Lo, Adam Levine και Blake Shelton.


# Ώρα να γελάσουμε λίγο! Δείτε μια από τις εμφανίσεις που έκανε η Rihanna σε συναυλία της στο Τορόντο. No comments! (Οι photo είναι από το WotYouGot)





































# Δείτε τη Lady GaGa να τραγουδάει με την Patti LaBelle σε πάρτι που έγινε προχτές μετά τα βραβεία μόδας CFDA. Παρακάτω δείτε και το άθλιο πραγματικά εξώφυλλο που έκανε για το Γερμανικό περιοδικό Spex. 


# Δείτε το νέο video clip των Far East Movement για το τελευταίο τους single "So what?" μέσα από το άλμπουμ "Free wired".

# Δείτε το video trailer για το νέο video clip "Behind the mask" του Michael Jackson μέσα από το πρόσφατο άλμπουμ του "Michael".



# Το νέο single του Darren Hayes έχει τον τίτλο "Talk talk talk" και θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στα i-Tunes και το ραδιόφωνο στις 24 Ιουνίου. Το single θα περιέχει ως b'side μια διασκευή του "Angel" της Madonna.




# H Sophie Ellis-Bextor εμφανίστηκε στο βρετανικό ραδιοφωνικό σταθμό RockFM 97.4 κι ερμήνευσε σε acoustic versions τις επιτυχίες της "Murder on the dancefloor", "Bittersweet" και "Starlight".

# Δείτε την υπέροχη Sara Bareilles να ερμηνεύει την επιτυχία της "Uncharted" στην εκπομπή του Jimmy Kimmel.

# Αυτό είναι το νέο video clip του project του Eminem Bad Meets Evil για το τραγούδι "Fast lane" μέσα από το νέο τους άλμπουμ "Hell: The Sequel".

# Κατέφτασε και το νέο video clip των αγαπημένων μου Mark Angelo και OtherView με τίτλο "I'm the one". Μόνο που το video είναι μετριοκλισέ όπως και το κομμάτι και μου τι σπάει απίστευτα όταν μέσω ενός video clip πλασάρουν διαφημιστικά προϊόντα, στην προκειμένη περίπτωση το Carroten.



# ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην αγαπημένη μας Καίτη Γαρμπή που έχει σήμερα τα γενέθλια της. Να τα εκατοστήσει και να παραμείνει αυτή η γλυκιά, αξιοπρεπής παρουσία που είναι όλα αυτά τα χρόνια και κάνει τον κόσμο να την αγαπάει πάνω από δυο δεκαετίες. Μας έχει χαρίσει πολλά τραγούδια που μας έχουν αγγίξει, τα έχουμε χορέψει ή τα'χουμε συνδέσει με δικές μας στιγμές. Το παρακάτω κομμάτι είναι ένα από αυτά!


Sunday, May 22, 2011

BugTV μεσημεριανό δελτίο Beyonce, Lady GaGa, Shontelle, Cee-Lo, Justin Timberlake, Καίτη Γαρμπή

# Ακούστε τα πολύ καλά remixes που έκαναν οι Jump Smokers και Jochem Simms στο νέο single της Beyonce "Run the world (Girls)".



# Στις 27 Μαίου κυκλοφορεί το ολοκαίνουριο video clip της Shontelle για το υπέροχο "Say hello to goodbye", τρίτο single μέσα από το άλμπουμ της "No gravity".


# Δείτε τον Cee-Lo Green να ερμηνεύει το νέο του single "I want you" στην εκπομπή του Graham Norton.

# Lady GaGa News

* Δείτε τη Lady GaGa στο "The edge of glory" για τη διαφημιστική καμπάνια της Google.

* H Lady εμφανίστηκε στην δημοφιλής εκπομπή Saturday Night Live για να ερμηνεύσει τις επιτυχίες της "Born this way", "Judas" και "The edge of glory". Δείτε τις εμφανίσεις καθώς και τα απολαυστικά σκετσάκια με τον Justin Timberlake.

# Σήμερα πραγματοποιούνται στο Las Vegas τα Billboard Music Awards με ζωντανές εμφανίσεις από Cee-Lo Green, Rihanna, Ke$ha, Lady Antebellum, Keith Urban, Taio Cruz, Black Eyed Peas και άλλους (πηγές λένε ότι θα εμφανιστούν και οι Beyonce, Britney Spears), ενώ η Beyonce θα τιμηθεί με το Millennium Award με εμφανίσεις-έκπληξη από Lady GaGa και πολλούς άλλους που θα την τιμήσουν.


# Δείτε την Καίτη Γαρμπή να ερμηνεύει τα "Αυτή η νύχτα μένει" και "Μη με συγκρίνεις" στη συναυλία που έδωσε την Πέμπτη στα πλαίσια του πολιτιστικού τετραημέρου του Δήμου Φυλής. Περισσότερα αποσπάσματα από τη συναυλία εδώ!

Saturday, May 14, 2011

12 Points to... Καίτη Γαρμπή

Γράφει ο Panagiotis Karderinis


Τι μπορεί κανείς να πει για την Καίτη Γαρμπή.. σίγουρα έχει υπάρξει soundtrack σε κάποιο απ’τα επεισόδια της ζωής μας.. Για να πω και την μικρή μου αλήθεια ποτέ δεν ήμουν φανατικός θαυμαστής της Καίτης, έλα όμως που όταν ένας άνθρωπος με την μουσική του υπάρχει στο σπίτι σου, στο αμάξι σου, στον αγαπημένο σου σταθμό, στις παρέες σου, τόσα χρόνια, σου γίνεται βίωμα και σίγουρα τον αγαπάς!!


Μια φωνή που την ξεχωρίζεις από χιλιόμετρα, μια φυσιογνωμία που σίγουρα είναι συμπαθητική, μια «femme fatale», και μια σκηνική παρουσία που πάντα είχε το δικό της style και ποτέ δεν έκανε υπερβολές, η Καίτη Γαρμπή καταφέρνει όλα αυτά τα χρόνια να μας ταξιδεύει με τα υπέροχα τραγούδια της σε όποιο ύφος και να είναι αυτά..






















Πάμε να θυμηθούμε 6 από τις πολύ αγαπημένες μου ΚΑΙΤΗ στιγμές που αξίζει τον κόπο να τις λιώσετε στο repeat!!!!!

1 Απ’τα πιο δυνατά κομμάτια της Καίτης. Το βίντεο πραγματικά πολύ μπροστά για την εποχή του και οσο για μένα μην με ρωτάτε… πραγματικό χαστούκι !!!!

2 Αυτό εδώ το song ήταν η δικιά  μου γνωριμία με την Καίτη, σαν χθες θυμάμαι την παλιά μου συμμαθήτρια Ελένη να το τραγουδάει ασταμάτητα!!! Και καλά σιγά που ήταν μόνο η Ελένη, βρείτε μου κάποιον που δεν το έχει τραγουδήσει αυτό το αγαπημένο ρεφρέν και θα πάρει δώρο μια τηλεόραση LG 24’’ (lol)

Καλά γιατί να σχολιάσω.. τι να πώ? Πώς να το πω?? Όχι όχι.. δεν λέω τίποτα αυτή η γυνάικα εχει αυτό ΤΟ ΚΑΤΙ!

4 Ένας ακόμα ύμνος.. απ’τα κομμάτια που άμα το ακούσεις θα το τραγουδήσεις!!
Στο video η Καίτη πολύ πολύ όμορφη  και όπως θα λεγε και ένας πολύ καλος μου φίλος.. ΚΑΙΤΗ ΘΕΑ, ΜΑΣ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ!!

5 Κομμάτι κόμπος στο στομάχι, πόνος στο λαιμό, ασφυξία και ουφ.. ναι είναι στενάχωρο αλλά γιατί να μην είναι.. Το αγαπώ απλά!

6 Αυτό το video μόλις το είδα ανακάλυψα τι θέλανε τα μάτια μου.. τι άλλο να βλέπουν...αυτό το video ξανά και ξανά..



Θα μπορούσα να θυμηθώ τόσα και άλλα τόσα.. αλλώστε τα Hits της Καίτης είναι τόσα πολλά και όλα τόσο αγαπημένα!
Μήπως όμως να δούμε και στιγμές της Καίτης λιγότερο δοξασμένες και όμως τόσο αγαπημένες!!

1 Στο cd των 667 το 2004 με τίτλο ΟΙ 667 ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ... ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΚΥΡΙΕΣ.. Η Καιτούλα εδώ μια πραγματική κυρία.. σε ένα πολύ μελωδικό  τραγούδι!!!

2 Ένας απ’τους αβάσταχτους καημούς, ένας χωρισμός ντυμένος ala Καίτη! Ένα τραγούδι που σε προειδοποιεί απ’την εισαγωγή του ότι πρέπει επείγοντως να δεθείς χειροπόδαρα γιατί ίσως να ξεχάσεις ότι  τα ξυραφάκια είναι για να ξυρίζεσαι ..(από το album «Απλά τα πράγματα»)

3 Για μένα είναι το απόλυτο song.. πολύ πονεμένος στίχος αλλά αν το έχεις νιώσει νομίζω ότι μπορεί να σε κάνει να δακρύσεις! (από το album «Έχω στα μάτια ουρανό»)

4 Με μια πολύ τσαχπίνικη  εισαγωγή, και με πολύ πάθος στην ερμηνεία το κομμάτι αυτό δεν μπόρεσε να γίνει μια μεγάλη επιτυχία και όμως είναι υπέροχο!
Για όσους από μας ειδικά είχαμε την τύχη να το δούμε Live το 2009 στο Polis Studio..πιστεύω ότι θα μας μείνει αξέχαστο!! (από το album «Καινούρια εγώ»)

5 Μου θύμισε τις πρώτες μέρες της Καίτης .. ναι ναι ξέρετε με το «έτσι όπως καιεί στα χείλια ο καφές μου..» έχει μια δυναμική και τα κάνει όλα στάχτη!!!

6 Η Καίτη μαζί με τον Φοίβο έχουν κάνει πολλά διαμαντάκια.. αυτό εδώ είναι ένα απ’αυτά .. λίγο υπερβολικό σαν ερμηνεία σε κάποιες φάσεις αλλά οκ.. σε πορώνει έτσι και άλλως !!

Οκ.. τονώσαμε τα αυτιά μας, θυμηθήκαμε videos .. ας δούμε φωτογραφιούλες τώρα..


Πολύ όμορφο το σημερινό flashback με όλες αυτές τις υπέροχες τραγουδιστικές στιγμές της Καίτης αλλά πώς να μην αναφερθώ στο ολοκαίνουργιο album, "Παζλ", που για μένα ήταν σαν τούρτα γενεθλίων!
Το cd κυκλοφορεί από την Universal σε στίχους και μουσική Νίκου Αντύπα.
Πολλές εικόνες, πολλά κομμάτια και ένα πάζλ επιτυχιών σε ένα ύφος που πραγματικά μπορεί να το υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο!

2 κομμάτια που θα πρέπει να βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα (πριν ή μετά τα corn flakes δεν έχει σημασία)






































Για μια βδομάδα ακόμα βραβείο δεν έχω να παραδώσω, είμαι όμως πολύ περήφανος που τα σημερινά 12 Points θα παραδοθούν σε μια ελληνίδα τραγουδίστρια, σε μια όμορφη γυναίκα και σε ένα πολύ καλό παιδί!
Στην Δικια μας Καίτη Γαρμπή!!





Its all About Music & Love







Monday, February 28, 2011

The MARCH'11 soundtrack! Rediscovering the kid inside

Πιάνω Heidi ύφος: Tι ωραία!!! Ήρθε η άνοιξη! Επιτέλους θα τρέχω και πάλι στα λιβάδια και δε θα παγώνει το χέρι μου από το άρμεγμα των αγελάδων!
Candy Candy: Πέθανε ο Άντονυ, αλλά δεν πειράζει, ήρθε η άνοιξη και ήδη με γουστάρουν ο Τέρρυ, Στούαρτ, Άρτσι και Άλμπερτ, επιτέλους θα μπορώ να κάνω outdoor sex με όποιον θέλω!
Όπως και να'χει καλή άνοιξη σε όλους!!! Σε λίγες μέρες θα μαστουρώσουμε με τις καινούριες παπαρούνες που θα φυτρώσουν, θα πατήσουμε κατά λάθος μια σειρά από τριχωτές κάμπιες, θα αφαιρεθούμε από τα τιτιβίσματα των πουλιών, θα τσαντιστούμε με τους horny γάτους και θα ξανακούσουμε την "Άνοιξη" της Σοφίας Βόσσου!
Photobucket

BEST SONGS OF THE MONTH

* ADELE Rumour has it <---BEST SONG OF THE MONTH

* ALEX VELEA One shot

* AYO I’m gonna dance <---BEST ROCK SONG OF THE MONTH

* BEADY EYE The roller

* BETH DITTO Open heart surgery

* BLACKFIELD Blood

* BOBBY LONG Who have you been loving

* BRIAN MCFADDEN Just the way you are (drunk at the bar)

* BRIGHT EYES Jejune stars

* BRUNO MARS Before it explodes

* CAMILLE JONES The streets

* CHARLOTTE MARTIN Dancing on needles

* CHASE & STATUS feat. DELILAH Time

* CLARE MAGUIRE The last dance <---BEST POP SONG OF THE MONTH

* CORONA Beat and shake

Photobucket

* DIDDY-DIRTY MONEY I hate that you love me

* DOVER Dannaya (Future Presidents Remix)

* DR. DRE feat. EMINEM & SKYLAR GREY I need a doctor <---BEST HIP HOP SONG OF THE MONTH

* DUFFY My boy

* ELECTRIC LADY LAB I follow you <---BEST ELECTRO SONG OF THE MONTH

* ERIC PRYDZ Niton (The reason) <---BEST CLUB SONG OF THE MONTH

* EMMA’S IMAGINATION Brighter greener

* FAR EAST MOVEMENT feat. RYAN TEDDER Rocketeer

* GLEE CAST Loser like me

* GREGOIRE J’avance

* HERCULES AND LOVE AFFAIR My house

* IDA CORR What goes around comes around

* JESSIE J Who’s laughing now

* KAZAKY Love <---HOT SONG OF THE MONTH

* LADY GAGA Born this way

Photobucket

* LADYTRON Little black angel

* LEA MICHELE Get it right

* LENNY KRAVITZ Come on get it

* LUCINDA WILLIAMS Buttercup <---BEST ACOUSTIC SONG OF THE MONTH

* LYKKE LI Youth knows no pain

* MATTHEW MORRISON Summer rain

* MEDINA Gutter

* MILOW You and me (in my pocket)

* MOBY Be the one

* NICOLE SCHERZINGER Don't hold your breath (Cahill remix radio edit)

* NIKKI PONTE I don’t wanna dance

* NOUVELLE VAGUE feat. CAMILLE Poutain, poutain

* OTHERVIEW Give me that

* PJ HARVEY The last living rose

* PLAYMEN & CLAYDEE feat. TAMTA Tonight

* PNAU The truth

* RICKY MARTIN Sera sera

* RINGSIDE Freedom

* ROXETTE Speak to me <---BEST BALLAD OF THE MONTH

* SAME DIFFERENCE feat. ALCAZAR Karma karma

Photobucket

* SEPTEMBER White flag <---BEST DANCE SONG OF THE MONTH

* SHAYA Remote control

* SIRENIA The enigma of life

* TAKE THAT Rocket ship

* THE JAPANESE POPSTARS Song for Lisa

* THE SOUND OF ARROWS Nova

* THE VACCINES Blow it up

* TRAP Fallin' (Michael Zeis remix)

* VEGAS Εκτός εαυτού

* YOU ME AT SIX & CHIDDY Rescue me

* WIZ KHALIFA Black and yellow

* ΑΛΕΞΙΑ Raices volantes

* ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ Δε θα υπάρξει άλλο

* ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ Baby it’s over <---BEST GREEK SONG OF THE MONTH

* ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΪΡΑ Άσε με

* KAITH ΓΑΡΜΠΗ Ψέμματα

* ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ Μόνο ένα φιλί

* ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ feat. STEREO MIKE Watch my dance

* ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ Μια από τα ίδια

* ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ Νεκρός ωκεανός

* ΤΡΙΗΜΙΤΟΝΙΟ Χαμογέλα

* ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΟΛΙΔΗΣ Σ’αγαπώ

Photobucket

BEST ALBUMS OF THE MONTH

* Kαίτη Γαρμπή ΠΑΖΛ (pop) (8)

* Lykke Li WOUNDED RHYMES (alternative) (8)

* The Vaccines THE VACCINES EP (rock) (8)

* September LOVE CPR (pop/dance) (8)

* Ladytron BEST OF 00-10 (electronic) (7.5)

* Far East Movement FREE WIRED (electrohop/dance) (7.5)

* Clare Maguire LIGHT AFTER DARK (pop) (7)

* Beady Eye DIFFERENT GEAR, SAME SPEEDING (rock) (7)

* Shaya RESURRECTION (pop/dance) (7)

* The Japanese Popstars CONTROLLING YOUR ALLEGIANCE EP (electronic) (7)

Photobucket

ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΤΣΙ...

* Camille Jones DID I SAY I LOVE YOU (pop/dance) (6)

* Lucinda Williams BLESSED (folk rock) (6)

* Bobby Long A WINTER TALE (folk rock) (6)

Photobucket

ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ!

* PJ Harvey LET ENGLAND SHAKE (rock) (4)

* Eisley THE VALLEY (indie/rock) (4)

* Jessie J WHO YOU ARE (pop) (3)

* Radiohead THE KING OF LIMBS (experimental) (2)

Photobucket

PLUS

ADELE: Ούτε η ίδια δεν πιστεύει την παγκόσμια επιτυχία που έχει με το νέο της άλμπουμ “21” και τα singles της “Rolling in the deep” και “Someone like you”. Μαγκιά της γιατί ο κόσμος την αγάπησε για τη φωνή και τις τόσο όμορφες μελωδίες της. Πολλοί την χαρακτήρισαν ως νέα CelineDion αλλά το βρήκα υπερβολικό και λίγο άκυρο!

LADY GAGA: Μπορεί το νέο της τραγούδι “Born this way” να μη με πορώνει, αλλά έκανε super εμφάνιση και παρουσίαση στα φετινά Grammy που συζητήθηκε παντού, όπως κάθε της εμφάνιση. Kαι για το video clip που έκανε πρεμιέρα σήμερα τι να πω? ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ! Το ξέρω ότι μπορεί να ενοχλεί πολλούς αυτή η υπερβολή της, όμως ΟΛΟΙ γουστάρουν να την αγαπούν και να τη μισούν μαζί.

ΚΑΖΑΚΥ: Ανακαλύψτε τους! Είναι το νέο μου κόλλημα! Είναι τέσσερις χορευτές από την Ουκρανία κι έχουν κυκλοφορήσει δύο ΑΠΑΙΧΤΑ τραγούδια και video που σίγουρα θα έκαναν πολλούς να ζηλέψουν: “In the middle” και “Love”. Tι κάθεστε?? Πατήστε τα links να τα δείτε κι εσείς!

ΚΥLIE MINOGUE: Τα πρώτα video και φωτογραφίες από την καινούρια “Les Folies Tour” της Kylie που έχει ήδη ξεκινήσει είναι πραγματικά εντυπωσιακά, με θέματα παρμένα από την ελληνική μυθολογία και όχι μόνο. Μακάρι να τη δούμε στη χώρα μας και να βγάλει και κανένα single καλύτερο από το “Better than today” που πάτωσε.

MADWALK: Πολύ καλή παραγωγή και γενικώς πολύ αξιόλογη πρώτη προσπάθεια. Θα σταθώ στην υπέροχη Έλενα Παπαρίζου που ήταν sexy as hell, και παρουσίασε τη νέα της κομματάρα “ Baby it’sover”, αλλά και στην Shaya που εντυπωσίασε με το αλά Grace Jones look, τους OtherView και φυσικά την Tάμτα. Η χειρότερη by far ήταν η Δέσποινα Βανδή που κλασικά τραγουδούσε σα να ποζάρει.

Photobucket

MINUS

RADIOHEAD: Πότε θα αρχίσουν να βγάζουν πάλι τραγούδια της προκοπής κι όχι αυτές τις πειραματικές μαλακίες που βγάζουν κατά καιρούς? Έχουν κουράσει!

RIHANNA: Δεν υπάρχει ΜΙΑ φορά που να την έχω δει να τραγουδάει σε βραβεία, εμφανίσεις, συναυλίες στην tv κλπ και να ήταν καλή. Η γκόμενα είναι η βασίλισσα των φάλτσων και είναι απλά τυχερή που έχει πει κάποια πολύ καλά κομμάτια αλλιώς τώρα θα τραγουδούσε με τη Despina Vandi.

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΨΥΧΡΑΜΗ: Κάνει δηλώσεις από δω κι από κει, sites, facebook, τηλεόραση, θέλει με το ζόρι να πετύχει και να κάνει καριέρα αλλά sorry κοπελιά, δεν έχεις άστρο. Τελικά το Greek Idol έχει κάνει πολύ καλές επιλογές!

MIXΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ: Συνεχώς μιλάει για τη Ζέτα, κάνει δηλώσεις, είναι ερωτευμένος μπλα μπλα μπλα, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να αποδείξει ότι η Ζέτα δεν είναι βιτρίνα, όπως συνηθίζει (βλέπε Ρέμος). Ο κόσμος δεν είναι χαζός, καταλαβαίνουμε τι γίνεται!

ΚΟΚΚΙΝΑ ΧΑΛΙΑ: Έχουν κανένα λόγο ύπαρξης? Όχι! Τότε γιατί τους τρώμε στη μάπα παντού, αφού ο κόσμος (πέρα από τα 15χρονα) δεν τους γουστάρει! Εμπρός καλό μου αλυσοπρίονο, έχεις τέσσερα κεφάλια να κόψεις!

Photobucket

Monday, February 21, 2011

Καίτη Γαρμπή "ΠΑΖΛ" Ο νέος της δίσκος στο μικροσκόπιο του Music Bug

Όταν η Άννα Βίσση τραγουδάει για νύχια μέσα από το τελευταίο άλμπουμ της με το Νίκο Καρβέλα, η Καίτη Γαρμπή ερμηνεύει για άλλη μια φορά Νίκο Αντύπα και ξαφνιάζει ευχάριστα. Να υπενθυμίσω ότι δεν είμαι φανατικός της Καίτης Γαρμπή, ωστόσο μου είναι πολύ συμπαθής και την εκτιμώ. Το 2008 είχε βγάλει ένα από τα καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς με το "Καινούρια εγώ" κι ας μην είχε την απήχηση που του άξιζε.
Φαίνεται να έχει αρχίσει από τότε μια νέα εποχή για την Καίτη Γαρμπή, μιας και τα εύκολα σουξέ έχουν δώσει τη θέση τους σε επιβλητικές και μελωδικές μουσικές, που μαζί με προσεγμένους στίχους συνθέτουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Photobucket
Το νέο της άλμπουμ ονομάζεται "Παζλ", περιέχει 11 τραγούδια σε μουσική Νίκου Αντύπα και στίχους του ποιητή Μάνου Ελευθερίου, Βίκυς Γεροθόδωρου και GML. Το άλμπουμ μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν από εδώ! Όπως γράφει και η ίδια πρόκειται για "Τραγούδια εξωστρεφή και εσωστρεφή, που χτίστηκαν μέσα από ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας που είναι εύκολο να «σπάσει» ο ακροατής και να γίνει μέρος της παρέας...".
Το άλμπουμ ανοίγει με ένα τραγούδι που ήδη έχει αρχίσει να ξεχωρίζει με τίτλο "Γεια σου", μια υπέροχη μελαγχολική μπαλάντα που θέτει το ύφος που πρόκειται να ακολουθήσει. Ακολουθούν τα φθινοπωρινά "Φύλλα" και "Οι Καθαριστήρες" με τόσο δυνατές εικόνες που σε παρασύρουν αμέσως.
Photobucket
Στη συνέχεια θα συναντήσουμε το όμορφο ζεϊμπέκικο "Όλα στα ζήτησα", που είναι και το δυνατό χαρτί της Καίτης Γαρμπή εδώ και χρόνια, ενώ οι ρυθμοί ανεβαίνουν με το "Εγώ" το οποίο αν γίνει single θα κάνει μεγάλη επιτυχία. Τη σκυτάλη παίρνει ένα από τα καλύτερα τραγούδια αυτής της δουλειάς, το "Ψέμματα" κι αμέσως μετά το πολύ ταξιδιάρικο "Σύννεφα".
Το "Ρομπότ" σε σχέση με τα υπόλοιπα τραγούδια δε με ενθουσίασε, παρ'όλο που δεν το λες κακό, αλλά "Τα ηχεία" που είχαμε ακούσει από πέρσι όταν κυκλοφόρησε σε ψηφιακή μορφή αποζημιώνει με το παραπάνω. Το προτελευταίο τραγούδι "Στη φωτιά ρίξε χρυσάφι" θυμίζει τις καλές στιγμές της Καίτης Γαρμπή στα 90s, ενώ οι "Σκέψεις" με το οποίο κλείνει το άλμπουμ, είναι σίγουρα μέσα στα καλύτερα κομμάτια που έχει πει ποτέ η Καίτη Γαρμπή, με υπέροχη μελωδία και αριστουργηματικούς στίχους από την Βίκυ Γεροθόδωρου.
Photobucket
ΒΑΘΜΟΣ: 8/10
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ: Ένας δίσκος αξιοπρεπέστατος, με συνέπεια στον ήχο και προσεγμένος σε όλα τα επίπεδα. Δεν ξέρω αν θα γίνει εμπορική επιτυχία, αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο μιας και πρόκειται για ένα δίσκο που αποτελεί έναν από τους καλύτερους που έχει βγάλει η τραγουδίστρια και μια καλή παρακαταθήκη για την καριέρα της. Της αξίζει ένα μπράβο γιατί δεν αναλώθηκε σε σουξεδάκια, γιατί ρισκάρει και γιατί σέβεται το κοινό της προσφέροντας ένα ποιοτικό άλμπουμ, χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητα της. Μακάρι να το έκαναν κι άλλοι αυτό το βήμα.
Photobucket