Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->
Showing posts with label Νικόλας. Show all posts
Showing posts with label Νικόλας. Show all posts

Sunday, February 1, 2009

The FEBRUARY'09 soundtrack!

Καλό μας μήνα!!!
Ήρθε και ο πιο "κουτσός" μήνας του χρόνου, θα'ταν αδιάφορος μήνας αν δεν υπήρχαν και οι απόκριες, μιας και δεν έχει καμία αργία. Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, να έχετε ήδη σκεφτεί τι θα ντυθείτε στα μασκέ πάρτυ που έχετε να πάτε. Εμένα ο μήνας με βρίσκει χωρίς δουλειά, από επιλογή μου όμως, μιας κι όταν δεν μας αρέσει κάτι αντί να γκρινιάζουμε φροντίζουμε να το αλλάζουμε, κι αυτό δεν ισχύει μόνο στα επαγγελματικά, αλλά και γενικώς (προσωπική άποψη βέβαια).
Photobucket

BEST SONGS OF THE MONTH

*ANJULIE Addicted2me
*ANTONY AND THE JOHNSONS Her eyes are underneath the ground
*BLUE FOUNDATION Eyes on fire
*CARTE POSTALE Karoliina
*CELINE DION At seventeen (live)
*DARIN Seasons fly
*DUFFY Enough love
*ELECTROVAMP I love what you do
*EMMY THE GREAT We almost had a baby
*FEDDE LE GRAND & FUNKERMAN 3MIN 2XPLN
*FLORENCE AND THE MACHINE Dog days are over
*FRANZ FERDINAND No you girls
*GRACE Open road
*IRON & WINE Flightless bird, American mouth
*LITTLE BOOTS Love kills
*LOVERS ELECTRIC Could this be
*MADONNA Like a prayer (Adi Perez '09 Remix)
*MAGGIE REILLY It’s a lovely day
*MARIAH CAREY I stay in love (Jody den Broeder radio edit)
*MCFLY I kissed a girl (Radio 1 live lounge)
*MOBY Ooh yeah (Uncle Buck Remix)
Photobucket
*MUTEMATH Spotlight (Twilight mix)
*MYSTICA Second dive
*PINK Please don’t leave me
*PSAPP The monster song
*ROB PATTINSON Never think
*SAM SPARRO Black and gold
*SANTOGOLD Lights out
*SARA BAREILLES Gravity
*SUNDAYMAN Now that I found you (thanx αγαπημένε Espressionist)
*TAKE THAT Up all night
*THE BIRD AND THE BEE Love letter to Japan
*THE BLACK GHOSTS Full moon
*THE VIEW Unexpected
*WHITE LIES To lose my life
*ΑΛΕΞΙΑ Taxi
*ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ Ένα λεπτό
*ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΝΗΣ & ΡΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ Μέρες που δεν σου είπα σ’αγαπώ
*ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ Πόλεμος
*ΕΥΣΤΑΘΙΑ Τα σιρόπια
*ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ feat. ΘΗΡΙΟ Καινούργια εγώ
*ΜΠΛΕ Θα σημάνουν οι καμπάνες
*ΤΑΜΤΑ Κοίτα με
Photobucket

ALBUMS OF THE MONTH

*Morrissey “YEARS OF REFUSAL” (rock) (9)
*The View “WHICH BITCH?” (rock) (9)
*Franz Ferdinand “TONIGHT: FRANZ FERDINAND” (rock) (8.5)
*White Lies “TO LOSE MY LIFE” (rock) (8.5)
*The Bird and the Bee “RAY GUNS ARE NOT JUST THE FUTURE” (indie pop) (8)
*Emmy the Great “FIRST LOVE” (indie pop/rock) (8)
*Original Soundtrack “HOW TO LOSE FRIENDS & ALIENATE PEOPLE” (various) (8)
*Lights “LIGHTS EP” (indie pop) (8)
*Annie Lennox “THE ANNIE LENNOX COLLECTION” (pop) (8)
*Sam Sparro “SAM SPARRO” (pop/dance) (7.5)
*Grace “HALL OF MIRRORS” (pop/acoustic) (7)
*Original Soundtrack “TWILIGHT” (various) (7)
*Maggie Reilly “LOOKING BACK, MOVING FORWARD” (pop/folk) (7)
*Kylie Minogue “BOOMBOX: THE REMIX ALBUM 2000-2009” (club/dance) (7)
*Anjulie “BOOM” (pop) (6)
*Santogold “SANTOGOLD” (indie rock/electronic) (6)
*Lovers Electric “WHATEVER YOU WANT” (electropop) (6)
*Mystica “SECOND DIVE” (ambient/goa) (6)
*Das Pop “DAS POP” (rock) (6)
Photobucket
LOW-5

*ΕΥΡΥΔΙΚΗ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΓΙΑΛΑΣ: Χρειάζονται επειγόντως μια αλλαγή γιατί έχουν γίνει γραφικοί, κι όχι τίποτ’άλλο, ο κύριος παίρνει στο λαιμό του και την Ευρυδίκη. Ελπίζω το νέο αλμπουμ που θα της γράψει να είναι καλύτερο από το «13».
*STARZ (ΡΟΥΒΑΣ-ΜΑΓΓΙΡΕΣ): Επειδή το bar έχει 20 ευρώ δε σημαίνει ότι δεν έχουμε δικαίωμα να βλέπουμε. Από τα χειρότερα bar που έχω πάει, και είναι κρίμα γιατί το πρόγραμμα φαινόταν καλό. Πάντως τα παπούτσια του Σάκη ήταν τέλεια! Πιο πάνω από τα παπούτσια δεν μπορούσε να δει κανείς στο bar.
*KATY PERRY: Έτσι κι αλλιώς δε μου αρέσει καθόλου και τη θεωρώ πολύ δεύτερη, αλλά βλέποντας ένα live της που έδειχνε το MTV, απορώ πως έγινε τραγουδίστρια. Ατάλαντη εντελώς!
*ΣΤΑΘΗΣ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ: Δε φτάνει που έχουμε τον Θάνο Πετρέλη, που είναι αντιπαθητικός μέχρι αηδίας, τώρα ξεπήδησε και το νέο φρούτο του Φοίβου.
*ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ-ΚΟΚΚΙΝΑ ΧΑΛΙΑ: Μα καλά, είναι δυνατόν από τόσους ταλαντούχους νέους καλλιτέχνες, η Άννα Βίσση να επιλέγει να την πλαισιώνουν τα Κόκκινα Χάλια? Φτηνή απομίμηση των Onirama, που έτσι κι αλλιώς είναι κακό συγκρότημα κι αυτοί. Ο τραγουδιστής τους δε, από τις πιο γλοιώδεις φάτσες!
Photobucket
Γουστάρω που...

*επέστρεψε η αγαπημένη μου ΑΛΕΞΙΑ, με ένα πολύ καλό τραγούδι, με τίτλο “Ταξί», από την τηλεοπτική σειρα του Κώστα Κακογιάννη στο ΡΙΚ.
*οι 2 φιναλίστ του X-Factor ήταν ο ΝΙΚΟΛΑΣ με την θεική φωνή και παρουσία, και ο ΛΟΥΚΑΣ με την απίστευτη φωνή και star quality. Άξιζαν και οι δύο την πρώτη θέση.
*όπως ακούγεται θα δούμε φέτος στην Αθήνα την DUFFY, στα πλαίσια του Ejekt Festival. Μακάρι να επιβεβαιωθεί η εμφάνιση της!
*βγαίνουν ακόμα νέα αξιόλογα συγκροτήματα στην Ελλάδα, φωτεινό παράδειγμα οι CARTE POSTALE, ακούστε τα κομμάτια τους στο www.myspace.com/cartepostaleband και θα καταλάβετε τι εννοώ! (Ευχαριστώ πολύ το Giousurum που μας τους σύστησε μέσα από το blog)
*το #1 αγαπημένο μου ελληνικό group, οι ΜΠΛΕ, επέστρεψαν με νέο τραγούδι, μια πολύ πετυχημένη διασκευή του τραγουδιού του Μ.Θεοδωράκη «Θα σημάνουν οι καμπάνες», με έγκριση του ιδίου του συνθέτη μάλιστα, και σε ποίηση του Γιάννη Ρίτσου, που φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη γέννηση του. Το κομμάτι φαίνεται πιο επίκαιρο από ποτέ, με τις κοινωνικοπολιτικές αναταράξεις που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες.
Photobucket

Monday, December 1, 2008

The DECEMBER'08 soundtrack!

Να'τος κι ο μήνας τον Χριστουγέννων! Ανέκαθεν αυτός ο μήνας μου προκαλούσε αντιφατικά συναισθήματα, μελαγχολία και χαρά μαζί, και φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος. Πριν λίγες μέρες είχα κάποιες αλλαγές στην προσωπική μου ζωή, όμως με τόσα που συμβαίνουν το θεωρώ χαζό να "σκάω" για πράγματα τα οποία μπορούν κι είναι εφικτό να αλλάξουν. Μάλλον μεγάλωσα, ή μάλλον κατάλαβα ότι η ζωή είναι αλλού:-)
Καλό μας μήνα guys! Και μην ξανακούσω τη λέξη "λαμπιόνια", μου τη σπάει:-)
Photobucket

BEST SONGS OF THE MONTH
*ANNA ΒΙΣΣΗ Κόντρα
*BEYONCE Disappear
*BRITNEY SPEARS Phonography
*DAVID ARCHULETA Touch my hand
*DJ ORKIDEA Metaverse (Gareth Emery Remix)
*DUFFY Rain on your parade
*GABRIELLA CILMI Don’t wanna go to bed now
*GUNS N’ROSES This I love
*HEATHER NOVA Always Christmas
*HELENE SEGARA Danse a nouveau
Photobucket
*JORDAN RIVERA feat. SHEREETHA CAMPBELL U want this
*KATE VOEGELE No good
*KYLIE AULDIST No use
*NATASHA ST-PIER 1,2,3
*PINK So what
*SUGABABES Sunday rain
*THE HELLACOPTERS Darling darling
*ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΑ Βάλ’το στα πόδια
*ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ Δε μεγαλώνουμε
*ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ Τον έρωτα ρωτάω
*ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ Πάρ’τα όλα δικά σου
Photobucket
ALBUMS OF THE MONTH
*Ελευθερία Αρβανιτάκη “ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΙ Η ΚΑΡΔΙΑ” (έντεχνο) (9)
*Guns N’ Roses “CHINESE DEMOCRACY” (rock) (8.5)
*The Killers “DAY & AGE” (rock) (8)
*Tracy Chapman “OUR BRIGHT FUTURE” (rock) (8)
*Sarah McLachlan “CLOSER: THE BEST OF” (alternative pop/rock) (8)
*The Coral “SINGLES COLLECTION” (rock) (8)
*Hayley Westenra “RIVER OF DREAMS: THE VERY BEST OF” (classical/easy listening) (8)
*Natasha St-Pier “NATASHA ST-PIER” (pop) (8)
*Sheryl Crow “HOME FOR CHRISTMAS” (rock/folk) (8)
*Staind “THE ILLUSION OF PROGRESS” (rock) (7.5)
*Britney Spears “CIRCUS” (pop) (7.5)
*Take That “THE CIRCUS” (pop) (7)
*David Cook “DAVID COOK” (rock) (7)
*Isgaard “WOODEN HOUSES” (classical/easy listening) (7)
*Taylor Swift “FEARLESS” (country/pop) (7)
Photobucket
*Enya “AND WINTER CAME…” (new age/folk) (7)
*Katie Melua “THE KATIE MELUA COLLECTION” (alternative pop/vocal jazz) (7)
*Ace of Base “GREATEST HITS, CLASSIC REMIXES & MUSIC VIDEOS” (pop/dance) (7)
*Stereophonics “DECADE IN THE SUN: BEST OF” (rock) (7)
*Helene Segara “MON PAYS C’EST LA TERRE” (pop/folk) (6.5)
*Gabriella Cilmi “LESSONS TO BE LEARNED” (alternative pop) (6)
*Per Gessle “PARTY CRASHER” (pop) (6)
*Coldplay “PROSPEKT’S MARCH EP” (rock) (6)
*Beyonce “I AM…SASHA FIERCE” (r‘n’b/pop) (6)
*Kanye West “808s & HEARTBREAK” (hip-hop/r‘n’b) (6)
*David Archuleta “DAVID ARCHULETA” (pop) (6)
*Sarah Brightman “A WINTER SYMPHONY” (classical/easy listening) (5.5)
*Dido “SAFE TRIP HOME” (alternative pop) (5)
*Reamonn “REAMONN” (rock) (4.5)
*Alesha Dixon“THE ALESHA SHOW” (pop) (4)
Photobucket

LOW-5
*ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ: Τι απαράδεκτο εξώφυλλο είναι αυτό για το νέο της album "Απαγορευμένο", σκιάχτηκα! Ευτυχώς το πρώτο δείγμα από τα κομμάτια είναι πολύ καλά!
*ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ: Μέτριο και γλυκανάλατο το νέο του κομμάτι "Ήρθες".
*DELUXE EDITIONS: Τι ξεφτίλα είναι αυτή με τα deluxe editions των albums, καθαρή εκμετάλλευση! Δεν σκοτώνει τελικά η πειρατεία τη μουσική και τις πωλήσεις, έχουν από μόνες τους τάσεις αυτοκτονίας
:-)
*THE RASMUS: Τσουρέκια μας τα'χουν κάνει στο MAD! ΟΚ, ήρθαν στην Ελλάδα, so what! Δεν κλείσανε και τους Rolling Stones.
*ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ: Μέτριο το νέο της κομμάτι, κι ας έχει τον Νίκο Αντύπα. Ό,τι και να κάνει αυτή η γυναίκα πάντα μέτρια θα είναι, κι ας μου είναι συμπαθής (φανταστείτε να την αντιπαθούσα κιόλας):-)

Photobucket

Γουστάρω που...
Άννα Βίσση άρχισε να βρίσκει τον καλό της εαυτό και είναι πιο απλή από ποτέ. Τα καινούρια της κομμάτια με ενθουσίασαν, ειδικά το "Κόντρα" και το λάγνο "Απαγορευμένο". Αν αφήσει ο κόσμος της εμπάθειες μαζί της (έλεος πια με την ηλικία, λες κι είναι όλες τζόβενες!) θα δει ότι είναι πραγματικά μια πολύ καλή προσπάθεια.
Κέλλυ, ο Νικόλας και ο Λούκας με ανατριχιάζουν κάθε φορά που τραγουδούν στο X-Factor. Είχα καιρό ν'ακούσω τόσο καλές φωνές.
Ελευθερία Αρβανιτάκη κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες τον καλύτερο ελληνικό δίσκο της χρονιάς, με τίτλο "Και τα μάτια κι η καρδιά"

Photobucket