Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->
Showing posts with label Γνωρίστε τον.... Show all posts
Showing posts with label Γνωρίστε τον.... Show all posts

Wednesday, June 8, 2011

Γνωρίστε τον... Γιώργο Διαμαντόπουλο


Ο Γιώργος Διαμαντόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Σε ηλικία 10 χρόνων αγόρασε το πρώτο του αρμόνιο και από τότε η μουσική έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του.. Τα τέσσερα τελευταία χρόνια ασχολείται και με το τραγούδι μαζί με το συγκρότημά του «Τρίηχο» όπου μαζί κάνουν ζωντανές εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές της Αθήνας.
Ακούγοντας τον πρώτη φορά live με κέρδισε κατευθείαν. Μια φωνή αισθαντική και καθαρή που βγαίνει αβίαστα, ένας άνθρωπος που αγαπάει τη μουσική χωρίς κόμπλεξ και περιορισμούς, μια αμεσότητα που σε κάνει να τον χαζεύεις ενώ τραγουδάει και σε παίρνει μαζί του, είτε στο Παρίσι όταν ερμηνεύει το "Je suis malade" είτε στους πιο "εσωτερικούς" σου "τόπους" ερμηνεύοντας το "Θα'μαι κοντά σου όταν με θες".


1.    Πώς μπήκε το «μικρόβιο» της μουσικής μέσα σου και τί σου έδωσε το ερέθισμα να ασχοληθείς με το τραγούδι?
H απάντησή μου δε διαφέρει κατά πολύ από την απάντηση οποιουδήποτε αγαπά το τραγούδι και τη μουσική. Τραγουδώ από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου και δεδομένου ότι κανείς στην οικογένεια δεν σχετίζεται με το αντικείμενο θα μπορούσα να πω πως γεννήθηκα με το συγκεκριμένο «μικρόβιο».

2.    Ποιά είναι η γνώμη σου για τη μουσική σήμερα και τον τρόπο που βγαίνουν τραγουδιστές μέσα από talent shows? Εσύ θα πήγαινες?
Τα talent shows δεν τα εγκρίνω (πλέον) ούτε όμως και τα κατακρίνω. Το κάθε παιδί έχει δικαίωμα στο όνειρο. Αυτό που λίγο με στεναχωρεί στο όλο φαινόμενο είναι το πόσο βίαια μπορεί να γκρεμιστεί αυτό το όνειρο των παιδιών που συμμετέχουν όταν σβήσουν τα φώτα του παιχνιδιού. Ίσως είναι έτσι η εποχή μας όμως.

3.    Ποιές είναι οι μουσικές σου επιρροές και ποιούς καλλιτέχνες της ελληνικής και διεθνούς μουσικής σκηνής θαυμάζεις?
Θα με χαρακτήριζα παιδί των 90’s οπότε μεγάλωσα θαυμάζοντας τις μεγάλες φωνές του διεθνούς πενταγράμμου Whitney Houston, Celine Dion, Mariah Carey. Μέσα από την επόμενη δεκαετία ξεχώρισα τον Michael Buble, τη Beyonce τον Josh Groban ενώ από την ελληνική μουσική σκηνή δε θα μπορούσα να μη θαυμάζω τη μεγαλύτερη κατ εμέ φωνή της Ελλάδας Χαρούλα Αλεξίου, το Γιάννη Πάριο, καλλιτέχνες πρότυπα για όλους τους μεταγενέστερους…


4.    Μίλησέ μας λίγο για το «Τρίηχο» και πως προέκυψε.
Το Τρίηχο είναι το αποτέλεσμα μιας φιλίας που εξελίχθηκε σε συγκρότημα. Θαμώνες σε ένα μπαράκι που διοργάνωνε live βραδιές, τόσο εγώ όσο και η Μαρία και η Αργυρώ , τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος, μια μέρα σηκωθήκαμε σε εκείνο το μπαράκι και είπαμε δυο τραγουδάκια. Έτσι έκλεισε η πρώτη μας σειρά εμφανίσεων τέσσερα χρόνια σχεδόν πριν…

5.    Τί θα ακούσει κάποιος που θα έρθει να σε δει ζωντανά?
Το ρεπερτόριο του Τρίηχου καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μουσικών ειδών και γούστων.. Κινείται από το έντεχνο και ποπ  μέχρι το λαϊκό, πάντα με unplugged ήχο, πιάνο κιθάρα…























6.    Σου έχει τύχει ποτέ κάτι αστείο ή περίεργο ενώ τραγουδάς μπροστά σε κόσμο?
Επειδή όπως προανέφερα με τα κορίτσια του συγκροτήματος είμαστε και φίλοι, υπάρχουν πολλά κωδικοποιημένα αστειάκια που πολλές φορές μας ωθούν σε τέτοιο σημείο γέλιου που δε μπορούμε να συνεχίσουμε ένα κομμάτι, αλλά από την άλλη αυτό ακριβώς είναι θεωρώ και που ίσως αρέσει στον κόσμο… η αμεσότητα που έχουμε και ότι δεν παίρνουμε τον εαυτό μας τόσο στα «σοβαρα»… αυτό δίνει το έναυσμα στον κόσμο να έρθει πιο κοντά μας…

7.    Πλέον πολλοί αδισκογράφητοι καλλιτέχνες προωθούν τη δουλειά τους μέσα από το διαδίκτυο και κυρίως το YouTube όπως κι εσύ, σε έχει βοηθήσει καθόλου αυτό και ως προς τι?
Το διαδίκτυο πλέον είναι απαραίτητο για την προώθηση της μουσικής των νέων καλλιτεχνών… Εμένα δεν με έχει βοηθήσει ιδιαίτερα καθώς δεν προωθώ τη δική μου μουσική, ωστόσο όμως δε μπορώ και να μην αναγνωρίσω ότι μου έχει γνωρίσει αξιόλογους νέους καλλιτέχνες με τραγούδια και παραγωγές που δεν έχουν πραγματικά να ζηλέψουν σε τίποτα από αυτές των δισκογραφημένων καλλιτεχνών. Καλό είναι λοιπόν να ψάχνουμε και λίγο παραπέρα από αυτό που μας πλασάρει το MAD TV και τα ελληνικά ραδιόφωνα…


8.    Το τραγούδι για σένα είναι χόμπι, θα το έκανες ποτέ επάγγελμα αν σου δινόταν η ευκαιρία?
Το τραγούδι είναι χόμπι και χόμπι θα παραμείνει… Αγαπώ τη μουσική και το τραγούδι… τα παρελκόμενα τους όμως (νύχτα, κυκλώματα κλπ) είναι κάτι που απεχθάνομαι, οπότε μια καριέρα στο τραγούδι , αν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει αυτόν τον όρο την σήμερον ημέρα πλέον, δε φαντάζει καθόλου θελκτική στα μάτια μου…

9.    Αν έκανες κάποιο δισκογραφικό συμβόλαιο θα δεχόσουν να ερμηνεύσεις τραγούδια που δε σου αρέσουν ή δε σε εκφράζουν και γιατί?
Καλό είναι σε κάθε περίπτωση καθένας να συνειδητοποιεί το στυλ που του πάει και να μη «μαϊμουδίζει» στυλ που δεν έχει… κατά συνέπεια και σε μια δισκογραφική δουλειά θα φανταζόμουν πιο σωστό να έλεγα κομμάτια που μπορώ να υποστηρίξω και θα έδιναν ένα καλό αποτέλεσμα.

10. Ποιά είναι τα όνειρά σου για το μέλλον?
Δε μου αρέσει να κάνω όνειρα για το μέλλον, χωρίς να γίνομαι απαισιόδοξος. Ζω το παρόν και για το μέλλον… βλέπουμε….


Εγώ δεν έχω παρά να του ευχηθώ να παραμείνει αυτό το γλυκό κι ευγενικό παιδί που γνώρισα, να μη σταματήσει να τραγουδάει ποτέ γιατί έχουμε ανάγκη από τέτοιες φωνές και ταλέντα, και να "αγγίζει" κάθε φορά όλο και περισσότερο κόσμο! Για να βλέπετε τις ζωντανές εμφανίσεις του με το Τρίηχο επισκεφτείτε παρακάτω την επίσημη σελίδα του γκρουπ.



Wednesday, June 1, 2011

Γνωρίστε τον... Κωνσταντίνο Δώρα

To Music Bug ξεκίνησε μια νέα στήλη η οποία θα ασχολείται με καλλιτέχνες οι οποίοι δεν είχαν την τύχη να έχουν κάποια δισκογραφική δουλειά, αλλά έχουν να επιδείξουν ταλέντο και φωνή που αξίζει να ακουστούν και να παρουσιαστούν. Τραγούδι δεν είναι μόνο τα "ονόματα" αλλά κι όλα αυτά τα νέα παιδιά με ταλέντο που προσπαθούν και πολλές φορές είναι πιο αξιόλογα από αυτούς που κάνουν καριέρα στην Ελλάδα.
Σήμερα έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω ένα παιδί που από την πρώτη στιγμή που άκουσα τη φωνή του ανατρίχιασα και μου θύμισε, ας μου επιτραπεί, τις παλιές καλές εποχές του Γιάννη Πάριου. Μια παρουσία όμορφη κι ευγενική με φωνή τόσο ζεστή και οικεία που σε αγγίζει κατευθείαν. 
Κυρίες και κύριοι...ο Κωνσταντίνος Δώρας!


Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη με σπουδές πάνω σε πιάνο και κλασικό τραγούδι, αλλά με το "μικρόβιο" της μουσικής από τα πρώτα παιδικά χρόνια. Η ανάγκη να ασχοληθεί επαγγελματικά με το χώρο του τραγουδιού από το 1996, του χάρισε μια σειρά από επιτυχημένες συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες.


Παράλληλα απόφοιτος της εφαρμοσμένης πληροφορικής με πολυμέσα , ήρθε πιο κοντά στο μέσο του διαδικτύου, μέσω του οποίου κατάφερε να επικοινωνήσει ευκολότερα τη δουλειά του.
Το γράψιμο, εκτός από τρόπος έκφρασης, είναι και μία από τις αγαπημένες του ασχολίες ενώ η σύνθεση είναι κάτι με το οποίο πειραματίζεται τελευταία. Οι επιρροές ποικίλλουν μιας και οτιδήποτε, λέει, γύρω μας είναι μουσική. Για το λόγο αυτό κι οι ζωντανές εμφανίσεις του είναι πάντα μια αναφορά σε ό,τι τον εκφράζει από την εγχώρια και διεθνή σκηνή. "Προσωπικά", "Αυτή η νύχτα μένει", "Τράβα σκανδάλη", "Μην τον ρωτάς τον ουρανό", "Θα με θυμηθείς", "Όλα σε θυμίζουν", "Αύγουστος", "Πίστα από φώσφορο", "Το χειροκρότημα", "Feel", "No ordinary love", "Enjoy the silence" είναι μερικά από τα τραγούδια που έχει ερμηνεύσει μοναδικά.


Αν ακούσει κάποιος τις μελωδίες και τους στίχους στα τραγούδια που έγραψε ο ίδιος, θα διακρίνει έντονα συναισθήματα και σκέψεις, με τον έρωτα να παίζει κυρίαρχο ρόλο. 
Οι ενορχηστρώσεις των κομματιών ανήκουν στον Γιάννη Γκιούρα και οι οπτικοποιήσεις του Panos T.

"Αφήνω στον ωκεανό το σώμα να σμιλέψει, τη λαβωμένη μου αγκαλιά μ'αλμύρα να γιατρέψει" ερμηνεύει στο τραγούδι "Νερό και στάχτη". Η ενορχήστρωση σε ταξιδεύει και το εξαιρετικό video σε συνδυασμό με την λιτή ερμηνεία του Κωνσταντίνου Δώρα το κάνει απλά μαγικό. 

Μερικές φορές το κενό και η απελπισία που νιώθουμε μέσα μας, μετατρέπει τον πόνο σε κραυγή, έτσι και το "Κανένας" μεταμορφώνει τον πόνο σε τραγούδι με τον ήχο του μπουζουκιού να "μεταφράζει" τους στίχους σε νότες. "Νησίδες, με χρώμα της ψυχής ζωγραφίζω, μα κανείς δεν αισθάνεται. Και γυρνώ μες στους δρόμους αφανής, θύμα είμαι της ζωής που χάνεται."

Το "Σταγόνες θανάτου" το ξεχώρισα από την αρχή μιας και η μουσική του μου θυμίζει την αγαπημένη μου εποχή, το φθινόπωρο. Ξεκινάει σε βαλς ρυθμούς και καταλήγει σε δυναμική ροκ μπαλάντα. "Σταγόνες πλημμύρισε θανάτου η ψυχή, μες στο κορμί που αργοπεθαίνει. Να'σουν στ'αλήθεια, αγάπη, να'σουν ζωή, να'σουν αλήθεια που ανασταίνει."



Το "Μίλα μου γι'αγάπη" είναι ένα κομμάτι το οποίο με άγγιξε αμέσως κι αποτελεί το πιο αγαπημένο μου. Ίσως γιατί όλοι έχουμε αυτή τη λαχτάρα να αγαπήσουμε, να αγαπηθούμε και να παρασυρθούμε από τον έρωτα. Το video για άλλη μια φορά εξαιρετικό.



Το "Ξένοι εμείς οι δυομιλάει για χωρισμό, για το αδιέξοδο των ανθρώπων που καταλήγουν ξένοι μετά από έναν έντονο έρωτα. Με το πιάνο να "ντύνει" μοναδικά το τραγούδι, και την ερμηνεία του Κωνσταντίνου, το τραγούδι αυτό αν έβγαινε σε single θα "άγγιζε" πολύ κόσμο.



Θα κλείσω με το τραγούδι "Παραμύθι", ένα από τα πρώτα τραγούδια που έγραψε ο Κωνσταντίνος Δώρας, για να του ευχηθώ το "παραμύθι" και τα όνειρά του να γίνουν πραγματικότητα και να μάθει ακόμα πιο πολύς κόσμος αυτή την υπέροχη φωνή!



YOUTUBE