H Honey Bee, κοινώς Beyonce, επιστρέφει με άγριες διαθέσεις! Το νέο της single ονομάζεται "Girl" και όπως θα δείτε στα γυρίσματα του video, δεν αστειεύεται καθόλου! Με κόκκινη σημαία "B" ηγείται της νέας κοριτσεπανάστασης και στρατολογεί τις 200 αφρικάνες χορεύτριες (όπως φημολογείται) για να ξεκινήσει η μετά-Sasha Fierce εποχή. Το νέο, άτιτλο ακόμα, άλμπουμ της σύμφωνα με πληροφορίες θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο. Ακούστε 22 δευτερόλεπτα από το τραγούδι, και φωνάξτε με το χέρι ψηλά "Βee-volution"!
PS: Το single περιλαμβάνει sample της χορευτικής επιτυχίας "Pon de floor" των Major Lazer!








![Validate my RSS feed [Valid RSS]](valid-rss-rogers.png)
No comments:
Post a Comment