Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner -->

Friday, March 11, 2011

Britney Spears "Femme Fatale" Track by track στο μικροσκόπιο του Music Bug

Για να αποφύγω "κατάρες" και φανατισμούς από τους fans της Britney, να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Η Britney μου είναι συμπαθής, δε τη σέβομαι σαν καλλιτέχνιδα γιατί πρώτον τραγουδάει playback κι εγώ έχω ένα κολληματάκι με αυτό, και δεύτερον ούτε καλά χορεύει κατά την προσωπική μου πάντα άποψη. Όμως την παραδέχομαι σαν pop icon, μας έχει δώσει κατά καιρούς πολλά pop τραγούδια τα οποία έγραψαν ιστορία και έχει βγάλει μερικά συμπαθητικά έως πολύ καλά άλμπουμ (βλέπε "In the zone" και "Blackout")
Ας πάμε τώρα στο άλμπουμ που είναι και το ζητούμενο εδώ και να δούμε το κάθε τραγούδι αναλυτικά μετά από 3 φορές που άκουσα ολόκληρο το άλμπουμ. Το άλμπουμ διέρρευσε πριν λίγες ώρες και η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του είναι στις 25 Μαρτίου, γιαυτό σε όσους αρέσει να το αγοράσετε για να στηρίζουμε τους καλλιτέχνες.
Feel free να πείτε την άποψη σας χωρίς φανατισμούς και παρωπίδες. Ξεκιναμε!
Photobucket
01. TILL THE WORLD ENDS: Όταν το άκουσα πρώτη φορά έβρισκα κάτι εκνευριστικό σε αυτό το κομμάτι, που δε μπορούσα να το προσδιορίσω μέχρι που διάβασα ότι το έγραψε η άκρως αντιπαθητική κι ατάλαντη Ke$ha. Δυστυχώς κυκλοφόρησε ως δεύτερο single. (5)

02. HOLD IT AGAINST ME: Ένα τραγούδι που το video clip αδικεί πολύ τη δυναμική του. Θυμίζει έντονα τον ήχο των Cascada, ακούγεται ευχάριστα και χορεύεται ακόμα πιο ευχάριστα. Τόσο catchy που θες να φωνάξεις! (8)

03. INSIDE OUT: Mε το πρώτο άκουσμα δε μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, όμως πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο τραγούδι το οποίο ξεχωρίζει στο άλμπουμ και τελικά θες να το ακούς συνέχεια. Από τις όμορφες κι άκρως αισθησιακές στιγμές του άλμπουμ. (8)

04. I WANNA GO: Αυτό το κομμάτι ήταν έρωτας με το πρώτο άκουσμα. Μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και θα ήταν κρίμα να μη βγει σε single. Το καλύτερο τραγούδι του άλμπουμ και ήδη λιώνει στο repeat του mp3 player. Χορευτικό και κολλητικό μέχρι αηδίας! Ο Max Martin στα καλύτερά του! (10)
Photobucket
05. HOW I ROLL: Το τραγούδι αυτό από την εισαγωγή κιόλας σε προδιαθέτει για κάτι καλό και σου λέει έμμεσα "δεν είμαι εγώ όπως τα άλλα τραγούδια". Sexy, τσαχπίνικος ρυθμός που σε προκαλεί να κουνήσεις το κορμί σου. (8)

06. (DROP DEAD) BEAUTIFUL: Κλασικότατο Britney track, που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει single, βασικά φωνάζει σαν τρελό να γίνει single! Μετά το "I wanna go" είναι το δεύτερο καλύτερο τραγούδι του άλμπουμ, και είναι λίγο δύσκολο να του αντισταθείς. (9)

07. SEAL IT WITH A KISS: Αδιάφορο και κλισέ τραγούδι, που περισσότερο κουράζει παρά ευχαριστεί. Προσωπικά το βρήκα ανέμπνευστο και λίγο ανούσιο, χωρίς όμως να ενοχλεί. (6)

08. BIG FAT BASS: Τελικά ο εκνευριστικός "θόρυβος" που αποκαλούν μουσική οι Black Eyed Peas αρχίζει κι εξαπλώνεται σαν κακό αφροδισιακό νόσημα. Το τραγούδι δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης, και δεν παλεύεται με τίποτα! Next please! (2)
Photobucket
09. TROUBLE FOR ME: Club δυναμίτης! Γεμάτο νεύρο, δύναμη κι έντονο χορευτικό beat, χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο σαν τραγούδι, ο ρυθμός του σε κάνει να το ξεχνάς κι απλά αφήνεσαι. (7)

10. TRIP TO YOUR HEART: Dreamy, catchy με όμορφα φωνητικά και vibe. Από πρώτο άκουσμα δε μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση, αλλά πρόκειται για ένα τραγούδι που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο και θες να το ξανακούσεις. Ήδη σκέφτομαι τη Britney πάνω σε ένα ροζ συννεφάκι να ετοιμάζεται να κάνει τσουλήθρα στο ουράνιο τόξο. (7)

11. GASOLINE: Μετριότατο, με εκνευριστικό κι εντελώς χαζό ρεφρέν και μελωδία. Τόσο ανέμπνευστο που όσες φορές και να τ'ακούσεις σου αρέσει όλο και λιγότερο. (4)

12. CRIMINAL: Με εισαγωγή "Άνθρωπε αγάπα", η Britney μας φύλαγε το χειρότερο για το τέλος μιας και το τραγούδι είναι απλά κακό και δεν ακούγεται! Ούτε για κινέζικη διαφήμιση για εσώρουχα δεν κάνει. (2)
Photobucket
ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 6/10
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ: Ενώ δεν πρόκειται για κακό άλμπουμ, ο επαναλαμβανόμενος dance ήχος του που κυριαρχεί σε όλα σχεδόν τα τραγούδια σε κουράζει από ένα σημείο και μετά και αρχίζουν να σου φαίνονται όλα τα τραγούδια ίδια, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Έλλειψη έμπνευσης όσον αφορά το μουσικό κομμάτι, χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις, αλλά με κάποια τραγούδια που σίγουρα θα γίνουν αγαπημένα σου. Ένα πράγμα μόνο δεν έχω καταλάβει, ο τίτλος που κολλάει?
Photobucket

No comments:

Post a Comment